عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندر ترکمن


حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندر ترکمن

 عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن با حضور در مسجد قبا در میان نمازگزاران در خطبه های پیش از نماز جمعه پیرامون همکاری و مشارکت مردم در هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش ضمن دعوت از نمازگزاران و مردم شهرستان جهت ثبت نام و همکاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 اظهار داشت: بر اساس بررسی های بعمل آمده و شروع ثبت نام اینترنتی از مورخه سوم مهر ماه متاسفانه رتبه شهرستان در مشارکت سرشماری عمومی نفوس و مسکن قابل قبول نیست .

 وی تصریح کرد: علیرغم اینکه شهرستان در خیلی از شاخص ها جایگاه بالایی در مشارکت ها داشته است به ویژه اینکه سطح سواد بالا در سطح استان و کشور را دارا هستیم متاسفانه در ثبت نام اینترنتی و همکاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن جایگاه خوبی نداریم.

فیروزی ضمن تشریح اهمیت و جایگاه سرشماری در کشور اظهار داشت : سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای برنامه ریزی دقیق و همچنین اخذ اعتبارات ملی و استانی و شهرستانی و نهایتاً توسعه آتی شهرستان بسیار مهم بوده و این امر همکاری و مشارکت آحاد جامعه را می طلبد .

فرماندار شهرستان از کلیه شهروندان و روستائیان درخواست کرد در سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت و ثبت نام نمایند و افزود: برای این موضوع و دسترسی آسان و ثبت نام رایگان در چند نقطه از شهر ( پرتردد) و دهیاریها و مدارس و ادارات شهرستان پایگاههایی را پیش بینی کردیم و مردم می توانند با مراجعه به این پایگاهها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت نام اینترنتی نمایند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .