عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی در آزادشهر


برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی در آزادشهر

برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی در آزادشهر

پنجمین کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار آزادشهر و اعضاء کار گروه سلامت با موضوع بسیج اصلاح الگوی مصرف غذا و تغذیه و ارائه گزارش در خصوص وضعیت آنفلو آنزای پرندگان در سطح شهرستان در سالن کنفرانس اداره فنی و حرفه ای روستای ازدار تپه برگزار شد.

قبل از برگزاری کارگروه سلامت ، حبیب شفایی فرماندار آزادشهر ،به همراه دکتر گلزاری دبیر کارگروه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان آزادشهر و روسای ادارات با عزیمت و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستائی ازدارتپه از نزدیک ،به چگونگی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و تاثیرات تحول سلامت در زندگی مردم قرار گرفتند.

سپس با برگزاری جلسه کار گروه سلامت در مرکز فنی و حرفه ای ازدارتپه ،دکتر گلزاری با ارائه عنوان و دستورات جلسه به پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداخت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آزادشهر از اعضاء کارگروه بخصوص فرمانداری ، اداره راه و نیروی انتظامی در تامین امنیت جاده ای و لجستیکی در زمینه نجات جان مادران باردار در فصل سرما و برف اخیر با توجه به مناطق صعب العبور خوش ییلاق و کاشیدار ، همکاری کامل را با مرکز بهداشت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه دکتر شاهین پر رئیس دامپزشکی شهرستان آزادشهر با ارائه گزارش در خصوص وضعیت آنفلو آنزای پرندگان در سطح شهرستان پرداخت در ادامه کاوسی کارشناس مسئول واحد تغذیه شهرستان آزادشهز به ارائه طرح بسیج اصلاح الگوی مصرف غذا و تغذیه (محدود سازی مصرف نمک ،چربی ،قند و شکر) پرداخت.

در ادامه دکتر نجفی رئیس درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی آزادشهر به ارائه گزارش فعالیتهای درمانگاه تخصصی شهدای گلستان پرداخت.

در پایان دکتر گلزاری با قرائت مصوبات این جلسه به برگزاری ستاد آنفلو آنزای پرندگان در شهرستان با همکاری ادارات ذیربط و اجرای مصوبات ستاد آنفلو آنزای فوق حاد طیور وجمع آوری مراکز فروش مرغ زنده در منازل با حکم دادستانی و برگزاری همایش در ارتباط با بیماریهای غیر واگیر در سینما بهمن آزادشهر از طریق ادارات مرتبط و تاکید بر فعالیت قرنطینه روستای تیل آباد با توجه به عبور و مرور و انتقال طیور از استان سمنان به استان گلستان ، و تامین مدرس از طریق شیلات در خصوص آموزش به مردم در زمینه فواید مصرف ماهی و آبزیان با همکاری مرکز بهداشت اشاره کرد.

حبیب شفایی فرماندار آزادشهر ضمن تشکر از حضور به موقع روسای ادارت در این جلسه و تاکید در پیگیری مصوبات این جلسه همکاری خود را به نحو احسن با شبکه بهداشت و درمان آزادشهر ادامه دهند.

 

برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی در آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 878
  • کد خبر : 29062