عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان آزادشهر


برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان آزادشهر

 برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان آزادشهر

 دومین کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان آزادشهر به ریاست حبیب شفائی فرماندار این شهرستان و دبیر این جلسه دکتر فدائی و مدیران و روسای ادارات در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

 فرماندار آزادشهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و تبریک به مناسبت نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان ،از حضور به موقع اعضاء کارگروه و پیگیری به موقع مصوبات جلسه تقدیر و تشکر کرد.

 دکتر فدائی دبیر جلسه و مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر ضمن گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات قبل ، از آمادگی تیم مرکز بهداشت آزادشهر در زمینه مقابله با بیماریهای منتقله از آب و غذا (التور) با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و تابستان خبر داد.

 حبیب شفائی نظارت بر مراکز فروش یخ و ساماندهی جایگاههای عرضه یخ و برخورد شدید با متخلفانی که مقررات بهداشتی را در این زمینه رعایت نمیکنند و نظارت بر سلامت آب آشامیدنی شهرستان آزادشهر از طریق کلر سنجی روزانه و نمونه برداری جهت آزمایشات میکروبی  و برخورد قانونی و اقدام علیه تانکر های حمل فاضلاب که به تخلیه آن در سطح معابر میکنند تاکید کرد.

در این کارگروه فرمانداری آزادشهر ضمن تشکر از  موفقیتهای گذشته در زمینه اجرای طرح اتلاف در روستاها خواستار مکاتبه شبکه بهداشت با فرمانداری جهت ادامه طرح شد.

در این کارگروه خانم گرزین کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت با ارائه گزارشی  سیاستهای افزایش جمعیت ، برنامه ها و اقدامات انجام شده در هفته جمعیت که از 30اردیبهشت لغایت 5 خرداد  در شهرستان آزادشهر اجرا شده است .را بیان نمود.

 بازدید مشترک از مزارع جهت پیگیری آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب خانگی و اقدامات جدی و برخورد با متخلفان و ارائه گزارش به فرمانداری توسط اداره آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی با هماهنگی مرکز بهداشت از تاکیدات مهم فرماندار به روسای این ادارات بود.

برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 515
  • کد خبر : 21410