عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز ازاستقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی از شهرستان زیبا و تاریخی بندرگزخبر داد


فرماندار بندرگز ازاستقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی از شهرستان زیبا و تاریخی بندرگزخبر داد

فرماندار بندرگز ازاستقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی از شهرستان زیبا و تاریخی بندرگزخبر داد

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهرستان ، علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز در حاشیه بازدید از کمپ بین راهی روستای گزشرقی و در گفت وگوی خبری  ، از استقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی  با بازدید 15 هزار نفر از جاذبه های طبیعی و گردشگری  و اقامت  5 هزار نفر در شهرستان  زیبا و تاریخی بندرگز خبر داد .

فرماندار بندرگز با اشاره به  معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری و وجود سواحل وپارکهای جنگلی  و موزه های باستانی در شهرستان گفت :  در اجرای برنامه های ستاد خدمات سفر شهرستان ، کمپهای  هلال احمر ، اورژانس ، مرکز بهداشت ، راهداری و حمل و نقل ، نیروی انتظامی و خانه روستائی و سنتی  و همچنین کمپ معتادین نجات یافته در غالب گروهNA    با ارائه برنامه های متنوع در ایام نوروز و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران  در نقطه ورودی شهرستان مستقرگردیدند.

میرزایی در ادامه از استقرار کمپ روستائی گز شرقی در مسیر جاده اصلی  و برپایی نمایشگاهی با 8 غرفه از محصولات سنتی ،صنایع دستی تولیدات روستایی  خبر داد و افزود :  برنامه های متنوعی از جمله جشنواره های فرهنگی و هنری با اجرای  نوروز خوانی ، موسیقی سنتی  و ورزشهای بومی محلی  و عرضه محصولات  سنتی و صنایع دستی و تولیدی روستاهای شهرستان به منظورآشنایی مسافران و گردشگران با فرهنگ و آداب ورسوم سنتی و محلی  در ایام نوروز برگزارمی گردد . 

وی از اجرای طرح آرامش بهاری  در قالب استقرار روحانیون در کمپ های نوروزی  و برگزاری نماز جماعت برای مسافران و پاسخگوئی به سوالات شرعی آنها نیز در سه نقطه از شهرستان سخن گفت.

رئیس ستاد خدمات سفرشهرستان ، در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه با توجه به استقبال خوب  مسافرین از شهرستان بندرگز مجموعه ستاد خدمات سفر چه اقداماتی برای مسافران و گردشگران در نظر گرفتند ، گفت  : در سواحل بندرگز و نوکنده ، برنامه های متنوعی و امکانات  مذهبی ، تفریحی و ورزشی و فرهنگی تدارک دیده شده امکاناتی مربوط به اقامت و خدمات دهی به مسافرین از جمله آلاچیق ها و سکوهای موقت به تعداد 50 واحد  برای اسکان و رفاه و آسایش مسافرین  بصورت رایگان در نظر گرفته شده است.

میرزائی  با اشاره به بازدید مسافران و گردشگران و آمادگی برای  اسکان آنها  در شهرستان  افزود : حدود 20 واحد خانه مسافر و سوئیت های اقامتی تجهیز شده و آماده بهره برداری  می باشد. همچنین  7 مدرسه و 71 کلاس درس نیز  از طریق آموزش و پرورش تجهیز و آماده سازی شده است.

فرماندار بندرگز همچینن در پاسخ به سوال که نظارت بر ارائه خدمات هم در شهرستان به چه نحوی صورت می گیرد ، اینگونه  اظهار داشت :  برنامه ریزی و تمهیدات لازم با برقراری کشیک ادارات مرتبط با خدمات سفر برای خدمات رسانی و سرویس دهی روزانه  نانواییها  ، تعمیرگاهها و.. و  بازرسی های مستمر و روزانه از اماکن رفاهی و خدماتی و اقامتی ، رستورانها و آشپزخانه ها و مراکز عرضه مواد غذایی به جهت بهداشتی و جلوگیری از افزایش کاذب قیمتها  و همچنین برنامه ریزی و تدارکات لازم  برای آمادگی و فراهم نمودن امکانات در شرایط بحرانی ..  برای مسافران نوروزی و عموم صورت گرفته است .

فرماندار بندرگز در خاتمه ازهمه هموطنان عزیز برای  دیدن  و بازدید از شهرستان زیبا و تاریخی بندرگزدعوت بعمل آورد

فرماندار بندرگز ازاستقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی از شهرستان زیبا و تاریخی بندرگزخبر داد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 495
  • کد خبر : 32090