عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان بندرگز برگزار شد


سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان بندرگز برگزار شد

سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان با حضور کارشناسان ارزشیابی ستاد خدمات سفر استان  در فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز گفت : تلاش ستاد برای برنامه ریزی بهتر و مناسب تر در جهت تکریم مسافران و گردشگران نوروزی است تا بهترین خدمات و امکانات را برای اقامت و اسکان و رفاه مسافران نوروزی فراهم گردد.

میرزائی اظهار داشت : وظایف و ماموریت های هر یک از کمیته های ستاد مشخص و معین می باشد. و هماهنگی بر اساس  مصوبات کاربردی انجام می شود. کلیه دستگاههای اجرائی مرتبط و مسوول  نسبت به فراهم نمودن مقدمات کار و  اجرایی  شدن و تحقق برنامه ها اقدام نمایند.

میرزائی در ادامه به سواحل و جاذبه های گردشگری شهرستان  پرداخت و گفت : سواحل شهرستان پتانسیل مناسبی جهت  جذب و نگهداشت مسافران نوروزی می باشد. که شهرداریها  و دستگاههایی همچون هلال احمر ، نیروی انتظامی ، گردشگری ، بهداشت و درمان  و ... باید با فراهم نمودن امکانات و رفع نواقص بستر اقامت و رفاه مسافران و  گردشگران  را ایجاد نمایند.

فرماندار بندرگز افزود :  دستورالعمل اسکان مسافران در مدارس شهرستان برای تاریخ 29/12/1395 از سوی آموزش و پرورش ابلاغ شده و این مراکز با آمادگی کامل پذیرای مسافران نوروزی می باشند.

سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 603
  • کد خبر : 31659