عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز : ایام نوروز فرصتی برای معرفی شهرستان می باشد


فرماندار بندرگز : ایام نوروز فرصتی برای معرفی شهرستان می باشد

فرماندار بندرگز  :  ایام نوروز فرصتی برای معرفی شهرستان می باشد

علی اصغر میرزائی  در مصاحبه با خبرگزاری صداو سیما ، ایام نوروز را فرصتی برای معرفی شهرستان دانست و اظهار داشت  :  میزبانی مطلوب و ارائه خدمات و به کارگیری درست از ظرفیتها و امکانات شهرستان موجب حضور مسافران و گردشگران و ماندگاری آنها  و همچنین رونق بازار کسب کار در شهرستان می گردد.

فرماندار بندرگز گفت :  در اجرای برنامه های ستاد خدمات سفر شهرستان 5 کمپ هلال احمر ، اورژانس ، مرکز بهداشت ، راهداری و حمل و نقل ، نیروی انتظامی و خانه روستائی و سنتی در نقطه ورودی شهرستان مستقر شده  و برنامه های متنوعی ای در ایام نوروز به اجرا در خواهد آمد  از جمله  برپایی سفره هفت سین و  مراسم خاص تحویل سال در هنگام تحویل سال و برنامه استقبال از اولین مسافران که پس از سال تحویل وارد استان می  شوند .

وی  همچنین از استقرار دو کمپ روستائی در مسیر جاده اصلی و در روستاها ی جفاکنده و گز شرقی خبر داد و افزود :  برنامه های متنوعی از جمله برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری با اجرای  نوروز خوانی ، موسیقی سنتی  و ورزشهای بومی محلی  خواهد بود. که در سال گذشته در حدود 5000 مسافر و گردشگر از این کمپ بازدید و از امکانات آن بهره مند شدند.

فرماندار بندرگز همچینن اظهار داشت :  در سواحل بندرگز و نوکنده هم برنامه های متنوعی تدارک دیده شده  و امکاناتی مربوط به اقامت و خدمات دهی  به مسافرین از جمله آلاچیق ها و سکوهای موقت به تعداد 50 مورد  برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده است.

میرزائی  با اشاره به بازدید مسافران و گردشگران و آمادگی برای  اسکان انها  در شهرستان  افزود : حدود 20 واحد خانه مسافر و سوئیت های اقامتی تجهیز شده و آماده بهره برداری  می باشد. همچنین  7 مدرسه و 71 کلاس درس نیز  از طریق آموزش و پرورش تجهیز و آماده سازی شده است.

وی افزود : طرح آرامش بهاری  در قالب استقرار روحانیون در کمپ های نوروزی  و برگزاری نماز جماعت برای مسافران و پاسخگوئی به سوالات شرعی آنها نیز در سه نقطه از شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

میرزائی افزود :  جنگلهای نرگسی و باغو که جز پارکهای جنگلی محسوب می گردند  و امکانات مناسب در این پارکها  تعبیه شده از جمله مراکز و تقاط گردشگری شهرستان می باشند. علاوه براین سایر اماکن مذهبی و تفریحی در سطح شهرستان وجود دارند که از طریق بروشورهای راهنما در اختیار گردشگران و مسافران نوروزی قرار می گیرد و امیداوریم  میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

فرماندار بندرگز  :  ایام نوروز فرصتی برای معرفی شهرستان می باشد

 

فرماندار بندرگز  :  ایام نوروز فرصتی برای معرفی شهرستان می باشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 31812