عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین نشست کارگروه اجتماعی - فرهنگی شهرستان بندرگز در سال 96 برگزار شد


اولین نشست کارگروه اجتماعی - فرهنگی شهرستان بندرگز در سال 96 برگزار شد

اولین نشست کارگروه اجتماعی -  فرهنگی شهرستان بندرگز در سال 96 برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، اولین نشست کارگروه  اجتماعی -  فرهنگی شهرستان بندرگز در سال جدید با حضور فرماندار و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزایی  فرماندار  بندرگز  با اشاره به اینکه مسائل  مربوط  به حوزه اجتماعی  گسترده  و پیچیده هستند. اظهار داشت :   مهمترین اقدام تاثیر گذار در حوزه اجتماعی که در سال جدید باید محقق گردد بحث  انتخابات  است  ، ما دو انتخابات بسیار  مهم  در پیش داریم  .  انتخابات سرنوشت  سازی که مردم شریف و بزرگ کشورمان  افراد اصلح و شایسته را که مدیریت  شهر و روستا و مدیریت اجرائی کشور را برعهده  خواهند گرفت  انتخاب خواهند نمود.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : بیشترین  اقشاری  که می توانند در انتخابات  نقش  آفرینی  کنند  همین  افراد  عادی  جامعه هستند ،  بنابراین وظیفه ما در حوزه  اجتماعی  این است که  با برنامه ریزی مناسب بتوانیم  اقشار  مختلف  جامعه را که پایبند  و مقید  به حضور در انتخابات  و تعیین سرنوشت کشور هستند جهت حضور هرچه باشکوه تر در پای صندوق های رای ترغیب  و تشویق نمائیم.

وی با اشاره به تشکیل کارگروههای مختلف در این شهرستان که بصورت عملیاتی و کاربردی مشغول انجام فعالیت می باشند ، افزود : باید برای شناسائی و بررسی مشکلات در حوزه شهرستان  جلسات منظم و  برنامه ریزی  دقیق داشته  باشیم  و نتایج  اقدامات  انجام شده در جهت اصلاح امور مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : یکی از مسائل مهم  مربوط  به حوزه اجتماعی مسئله جوانان  است  که باید  به صورت جدی  به آن پرداخته شود  و با برنامه ریزی  مناسب تا پایان سال  بتوانیم به نتایج  مثبتی  دست یابیم. در مسئله  ازدواج  جوانان ادارات مختلف نظیر ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کمیته امداد  و بهزیستی  نقش موثری می توانند ایفا کنند. 

فرماندار بندرگز افزود : تهیه سند جامع آسیبهای اجتماعی در قالب برش شهرستانی باید در  جلسات  کارگروه اجتماعی  مورد توجه قرارگیرد و چالشهای این حوزه مورد بررسی  و  برای  پیشگیری از آن برنامه های مدونی  تدوین گردد .و در این ارتباط  به استفاده از  ظرفیت  دانشگاهها و اساتید  علوم  اجتماعی  جهت  امورات پژوهشی ، مشاوره و رفع برخی از مشکلات و   معضلات  جامعه تاکید نمود.

 

اولین نشست کارگروه اجتماعی -  فرهنگی شهرستان بندرگز در سال 96 برگزار شد

 

اولین نشست کارگروه اجتماعی -  فرهنگی شهرستان بندرگز در سال 96 برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 366
  • کد خبر : 32865