عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کارگروه سلامت شهرستان بندرگز در سال جدید برگزار شد


اولین جلسه کارگروه سلامت شهرستان بندرگز در سال جدید برگزار شد

اولین جلسه کارگروه سلامت شهرستان بندرگز  در سال جدید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ،اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور فرماندار و اعضای کارگروه در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت : در بحث بهداشت و درمان باید همکاری همه ادارات و دستگاههای مربوطه  در جهت گسترش فرهنگ بهداشت و سلامت وجود داشته باشد ، چون  حوزه سلامت مربوط به همه آحاد جامعه می باشد.

فرماندار بندرگز با اشاره به درپیش بودن هفته سلامت افزود : همکاری کلیه دست اندرکاران این حوزه اعم از بخش خصوصی و دولتی با برنامه های  مناسبی را که  تدوین  و اجرائی خواهند نمود  ومعیار اندازه گیری و سنجش عملکرد واحد های مختلف و فعال در این حوزه  و جایگاه واقعی شهرستان را  مشخص می نماید تا درصورت وجود کمبود ها و نقایص احتمالی نسبت به رفع آن اقدام گردد.

وی مسئله آموزش را در حوزه بهداشت ودرمان بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:  برگزاری نمایشگاهها،  همایش پیاده روی خانوادگی و ..  می تواند نقش مهمی درارائه آموزش های مورد نیاز ، افزایش مشارکت مردم و  اشاعه فرهنگ سلامت در شهرستان بویژه روستاها داشته باشد.

 

اولین جلسه کارگروه سلامت شهرستان بندرگز  در سال جدید برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 525
  • کد خبر : 32516