عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات بندرگز


برگزاری اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات بندرگز

برگزاری اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات بندرگز

اولین جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات بندرگز برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات گفت : امر انتخابات در کشور از دومنظر حائز اهمیت است ، یکی جنبه اعتقادی که در سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید شده است از جهتی حمایت از انقلاب بر اساس باورهای دینی و اعتقادی است و یکی از مسیرهای حمایت از انقلاب حضور در صحنه در موارد خاص به ویژه در انتخابات است .

"علی اصغر میرزایی" افزود : وجه دیگر اهمیت مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در انتخابات است و فضای رقابتی و با نشاطی که در کشور ایجاد می شود و این نشان از بلوغ سیاسی و اجتماعی جامعه دارد .

وی گفت : عده ای در عرصه انتخابات به عنوان کاندیدا وارد می شوند با توانمندی که در خود احساس میکنند آمادگی برای خدمت گذاری به نظام را اعلام کردند و عده ای در جایگاه دست اندرکاران امر انتخابات وارد صحنه می شوند و مهمتر از همه حضور مردم شریف ما و اهمیت حضور درانتخابات است که به نوعی پویایی نظام و انقلاب به نمایش گذاشته می شود .

این مقام مسوول تاکید کرد : یکی از عرصه ها و میادین حساس امر انتخابات است و ظرافت های دقیقی در انتخابات وجود دارد که فارغ از امر رقابت اجرای امر انتخابات نیاز به توجه خاص دارد.

میرزایی افزود : تمام کسانی که در شعبه های اخذ رای حضور دارند باید کار را براساس احترام ، تعامل و هماهنگی آغاز و به اتمام برسانند و نمایندگان فرماندار نیز مسائل را در فضای همدلی ، برادرانه و با تعامل پیگیری کنند .

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یک وظیفه دینی و قانونی است ، افزود : باید در یکی فضای آرام و بدون نقص کار را شروع و به انتها برسانیم و در پایان رای گیری این احساس را داشته باشیم که کار با صلابت و افتخار انجام شده است .

فرماندار بندرگز گفت : انتخابات مزیت هایی دارد که بسیار اثرگذار و باعث تقویت نظام و جامعه می باشد و باعث ایجاد هماهنگی و همبستگی و همدلی و همزبانی است و جامعه ما یک جامعه روشن آگاه و فرهیخته است. 

رییس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز ادامه داد : در سال همدلی و همزبانی باید از فرصت انتخابات استفاده کنیم .

وی افزود : ظرفیت های انتخابات بسیار زیاد است و فضا و میدان برای افراد گسترده و وسیع است که توانمندی های خود را بسنجند و احساس کنند در بدنه مدیریتی کشور می توانند موثر باشند.       

این مقام مسوول اظهار داشت : یکی از دستاوردهای انتخابات ، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات ، مردم آینده خود را رقم می زنند.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت : نمایندگان فرماندار به عنوان یکی از اعضای مهم انتخابات هستند و با حفظ بی طرفی به وظایف قانونی خود عمل کنند و دقت لازم را برای صیانت از آرای مردم داشته باشند.

میرزایی در خصوص وظایف نمایندگان فرماندار، افزود : نمایندگان در چهار بخش روز قبل از برگزری انتخابات ، یک ساعت پیش از برگزاری ، زمان شروع برگزاری و پس از برگزاری انتخابات وظایفی را بر عهده دارند.

برگزاری اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات بندرگز

 

برگزاری اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات بندرگز

 

برگزاری اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات بندرگز

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 915
  • کد خبر : 17976