عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


پنجمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 93 ، با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ، نهادها و بانک های عامل در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار بندرگز در این نشست گفت : فرهنگ بسیج در ایران اسلامی برخواسته از پیام عاشوراست .

"علی اصغر میرزایی" افزود : ندای انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا طنین انداز شده است .

وی با تاکید بر اینکه پیام قیام امام حسین ( ع ) فقط مخصوص آن زمان نبود ، یاد آور شد : این قیام برای عمل در این برهه از زمان هم تاکید دارد .

میرزایی با تبریک هفته بسیج ، بسیج را یک نام شناخته شده نه فقط در کشور بلکه در جهان دانست و افزود : هسته اصلی تشکیل بسیج قبل از انقلاب شکل گرفت و هدف آن دفاع از آرمان دین و انقلاب بوده است .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج افزود : بسیج در همه جا حاضر و ناظر است و مانند گذشته به راه خود ادامه خواهد داد زیرا توطئه های دشمنان و دفاع باقیست .

فرماندار بندرگز هدف بسیج را ادای وظیفه دینی ، انقلابی و شرعی دانست و گفت : بسیجی باید در همه صحنه ها الگو باشد و فرهنگ بسیجی باید فرا گیر باشد .

رییس شورای اداری بندرگز با بیان اینکه حضور و حرکت ایران در صحنه های بین المللی یک حرکت بسیجی بوده است تاکید کرد : مقاومت تیم هسته ای در برابر زیاده خواهی های دشمنان جمهوری اسلامی نشان دهنده همین موضوع است و انشااله در آینده نزدیک تسلیم اراده ملت ایران خواهند شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در استان گلستان اشاره کرد و گفت : این سفر افتخاری بزرگ  و پر خیر و برکت است .

میرزایی اظهار داشت : سفر رئیس جمهوری به گلستان منشا خدمات فراوانی خواهد بود که باید از این فرصت بهترین بهره را برد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز به خدمات دولت در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت : ایجاد آرامش در فضای عمومی جامعه و ایجاد فضای همدلی و همگرایی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است .

فرماندار بندرگز ادامه داد : این سفر فرصتی مغتنم برای اخذ تصمیمات مهم برای توسعه و پیشرفت در استان گلستان است .

وی اظهار کرد : مدیران و متولیان امر باید نهایت استفاده را از فرصت بوجود آمده بعمل آورده و تلاش مضاعفی برای تعین تکلیف پروژه های نیمه تمام و نیازمند به تخصیص اعتبارات ملی انجام دهند.

میرزایی از اتمام پروژه های نیمه تمام بندرگز تا پایان سال 94 خبرداد و گفت : در سال 93 ، 42 میلیارد و 155 میلیون ریال در قالب 40 پروژه در بخش های مختلف برای اعتبارات عمرانی شهرستان توزیع شده که دستگاه های اجرایی در حال مبادله موافقتنامه های هستند .

فرماندار بندرگز همچنین از تعامل و همکاری روسای ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری سرشماری عمومی  کشاورزی در بندرگز تقدیر و تشکر کرد .

در این نشست "عبدالصالح خواجه" به عنوان رییس اداره دامپزشکی ، "ساسان معین" بعنوان سرپرست اداره ورزش  وجوانان بخش نوکنده و "علی صمدی" بعنوان قائم مقام و معاون آموزشی و دانشجویی موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی هیرکانیا معرفی شدند .

هم چنین "کریم خاکی" به عنوان مشاور عالی ، حجت الاسلام "روح اله استارمی" به عنوان مشاور در امور روحانیت و "محمد اسماعیل شربتی" بعنوان مشاور فرماندار در امور جوانان معرفی شدند .

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1749
  • کد خبر : 3720