عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید از نگاه دانشجو به بزرگداشت روز دانشجو بپردازیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

باید از نگاه دانشجو به بزرگداشت روز دانشجو بپردازیم

باید از نگاه دانشجو به بزرگداشت روز دانشجو بپردازیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس در کمیسیون دانشجویی با اشاره به گستردگی جمعیت دانشجویی شهرستان گنبدکاووس با حدود ۱8 هزار دانشجو و ۹ موسسه دانشگاهی اظهار داشت: قشر دانشگاهی با این گستره برای حوزه های نظارتی اهمیت ویژه ای دارد.
مهندس عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه برخی ازاعضای کمیسیون دانشجویی معتقدند آیینهای روز دانشجو در هر دانشگاه باید جدا و مستقل برگزار شود و برخی از اعضا معتقدند که مراسم این روز باید به صورت متمرکز برگزار شود تصریح کرد: روز دانشجو یکی از مهمترین مناسبتهاست و آیینهای این روز باید طوری برگزار شود که به دانشجو حرمت نهاده شود و از نظرات دانشجویی در برگزاری روز دانشجو استفاده شود و در این خصوص هماهنگی و اجماع وجود داشته باشد.
وی یادآور شد:در بزرگداشت روز ۱۶ آذر از سخنرانانی استفاده شود که به وحدت بیشتر شهرستان کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون دانشجویی باید از صورت شکلی خارج شده وبه مسایل مهمتری در این جلسات پرداخته شود.
وی همچنین بر لزوم نظارت بر خوابگاههای دانشجویی و انجام بازدیدهای میدانی تاکید کرد و گفت: حضور روسای دانشگاهها در کلیه مناسبتهای شهرستانی از نظر مسوولان و جوانان بسیار مهم و تاثیر گذار است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با تبریک ایام ماه ربیع و هفته بسیج اظهار داشت: از ظرفیت بسیج دانشجویی برای برگزاری آیینهای هفته بسیج استفاده خواهیم کرد تا هفته بسیج بهتری داشته باشیم.
فرهاد شیبک از عملکرد بسیج دانشجویی تقدیر کرد و افزود: جلسات بسیج دانشجویی باید در تمام دانشگاههای شهرستان استمرار داشته باشد.
وی افزود: فرمهای بانک اطلاعاتی مشخصات اساتید دانشگاهی باید توسط دانشگاهها تکمیل شود.
وی تصریح کرد: در برگزاری جلسات متعدد فرهنگی و اجتماعی قصد داریم از ظرفیت دانشگاهها بیشتر استفاده کنیم و از نظرات اساتید در حوزه مدیریتی استفاده کنیم.

باید از نگاه دانشجو به بزرگداشت روز دانشجو بپردازیم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 481
  • کد خبر : 39736