عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رویکرد برنامه های روز دانشجو را نشاط سیاسی در سایه قانونمداری عنوان کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

رویکرد برنامه های روز دانشجو را نشاط سیاسی در سایه قانونمداری عنوان کرد

رویکرد برنامه های روز دانشجو را نشاط سیاسی در سایه قانونمداری عنوان کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس معاون استاندار و فرماندار ویژه در کمیسیون دانشجویی که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و اعضاء کمیسیون دانشجویی در آستانه روز دانشجو برگزار شد با تاکید بر مطالعه وقایع روز ۱۶ آذر توسط دانشجویان گفت: روز دانشجو بعنوان روز مقاومت تاريخي دانشجويان به ثبت رسيده و در برنامه هايي که به منظور گراميداشت اين روز برگزار مي شود حضور هماهنگ دانشجويان، تبيين مسائل روز براي دانشجويان و برگزاري جلسات نقد و بررسي آزادانه، در چارچوب قانون بايد مد نظر قرار گيرد.
مهدی دهرویه در این نشست بر هم‌افزایی مدیران دانشگاه‌ها، معرفی ظرفیت و توانایی های علمی، ترسیم مسیر درست مطالبه گری به دانشجو و فضاسازی محیط های دانشجویی تاکید کرد و افزود: همواره باید شأن  دانشجو را بالا نگه داریم و دانشگاها نیز باید مطابق سیاست های کلی نظام و نیاز جامعه دانشجو را در مسیر درست هدایت کنند.
وی طرح شهید چمران با موضوع معرفی جوان استقلال خواه،انتشار تولیدات چند رسانه ای ، مصاحبه با اساتید و دانشجویان ،اجرای طرحهای مفهومی روز دانشجو در بیلبورد دانشگاهها ،دعوت از شهدای هسته ای ، معرفی تولیدات و اختراعات دانشجویی و تجلیل از دانشجویان برتر و اکران فیلمها را از جمله طرحهای پیشنهادی برای روز دانشجو عنوان کرد و با اشاره به اینکه برنامه های روز دانشجو باید در مناسبت ۱۶ آذر برگزار شود خاطرنشان کرد: برای همایشهای روز دانشجو سخنران کشوری دعوت خواهد شد.
وی به تلاش دشمن برای منحرف نمودن افکار و اندیشه های دانشجویان از مسیر اسلام و انقلاب اشاره کرد و خواستار پرهیز از خود محوری مسئولان دانشگاهها در برخورد با تحرکات احتمالی شد.
در این جلسه رؤسای دانشگاه ها به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص اهمیت دانشجو و دانشگاه در پیشبرد اهداف عالیه ی نظام اسلامی و کیفیت برگزاری مراسم روز داشجو پرداختند.
گفتنی است که مراسم روز دانشجو با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در روز ۱۶ آذر ماه با حضور دانشجویان ۱۱ دانشگاه و موسسه آموزش عالی شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 283
  • کد خبر : 97485