عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار مراوه تپه بمناسبت هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار مراوه تپه بمناسبت هفته وحدت

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه اسمعیل تاجی ؛ فرماندار مراوه تپه در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت .
در متن این پیام آمده است :
یکی از زیباترین و والاترین واژه ها، واژه وحدت و برادری است. برادری و وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد.
اسلام به عنوان مکتب جامع و جاوید، همان گونه که عرصه دعوت خویش را به قوم و ملت خاصی محدود نکرده است، اتحاد امت اسلامی را در صدر برنامه های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده و عقد اخوت دینی را میان فرزندان امت اسلام جاری کرده است.
ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده و در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.
اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم ، حضرت محمد ( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت را به تمامی هم شهرستانی ها عزیز ، که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.
امید است همه ی ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته ،در قالب یک امت واحده حرکت کرده و کشور ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.
دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام « هفته وحدت » نامگذاری شده است.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .