عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری کامل از راه آهن مستلزم مهیا شدن زیر ساختهای مربوط به ورود و خروج کالا


بهره برداری کامل از راه آهن مستلزم مهیا شدن زیر ساختهای مربوط به ورود و خروج کالا

بهره برداری کامل از راه آهن مستلزم مهیا شدن زیر ساختهای مربوط به ورود و خروج کالا

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در نشست مشترک با مدیرکل گمرکات استان گلستان اظهار داشت: راه اندازی راه آهن در اینچه برون و افتتاح کریدور شرق دریای خزر و ارتباط ریلی کشورهای ایران و قزاقستان و ترکمنستان برکات زیادی را نصیب منطقه خواهد کرد.
مهندس حمیدی افزود: حمل و نقل کالا توسط ناوگان ریلی نیازمند فراهم کردن زیر ساختهای لازم در بحث ورود و خروج کالا و انبارداری و دپوی محصولات و ساز و کارهای قانونی و گمرکی است.
وی از اعلام آمادگی شرکتها و بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت ریلی برای صادرات و واردات کالا خبر داد و تصریح کرد: در خصوص مهیا کردن زیر ساخت رایزنی های لازم را انجام خواهد داد.
علی اکبر شامانی مدیر کل گمرکات استان نیز در این جلسه با اشاره به نقش راه آهن در افزایش مبادلات کالا رونق اقتصادی منطقه اظهار داشت: زیرساختهای استفاده از ناوگان ریلی و راه آهن باید مهیا شود.
وی فنس کشی محدوده و احداث انبارهای بزرگ و سکوهای بارگیری را از موارد ضروری برای استفاده کامل از ظرفیت راه آهن بیان کرد و گفت: برخی شرکتهای بزرگ در کشور برای احداث انبارها اعلام آمادگی کرده اند وی خاطر نشان کرد: گمرک و اداره گذرنامه هم باید در محل استقرار پیدا کند

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 807
  • کد خبر : 4070