عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رویکرد اعضای شورا به هنگام تدوین لایحه بودجه ،می بایست رویکردی مردم محور باشد

فرماندار و رئیس هیات تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهر کردکوی:

رویکرد اعضای شورا به هنگام تدوین لایحه بودجه ،می بایست رویکردی مردم محور باشد

 بمنظور تدوین راهکارهای مناسب در جهت افزایش کسب درامد قانونی به هنگام تنظیم لوایح عوارضی شهرداری، جلسه ای که با حضور فرماندار کردکوی، اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ جمالی در این جلسه گفت: رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری به هنگام تدوین لایحه بودجه ،می بایست رویکردی مردم محور و در عین حال با نگاه بازدارندگی در زمینه وقوع تخلفات ساختمانی و جرایم شهری  باشد.

وی افزود؛ تهیه و تدوین لایحه عوارضی از مهمترین برنامه های اجرایی در شهرداری ها می باشدکه تاثیر مستقیمی بر تنظیم بودجه و همچنین درامدهای مستمر شهرداری دارد.
در این جلسه همچنین فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه مبنای همه تصمیم گیری ها و تصمیم سازیها در شورای شهر و شهرداری به هنگام خدمات رسانی،زیباسازی و مبلمان شهری مردم و فراهم سازی بسترهای آسایش و ارامش آنان است، گفت:به هنگام اعمال سیاستهای بازدارنده در ساخت و سازهای غیر مجاز،تنظیم جرائم بویژه در بررسی تخلفات در کمیسیون ماده ۱۰۰ ،وضعیت معیشتی مردم در نظر گرفته شود.وی سیاستهای تشویقی به هنگام اتخاذ تصمیمات را راهگشا دانست و افزود؛ اتخاذ تدابیر و تمهیداتی که به مشارکت بیشتر مردم در خدمات رسانی و زیبا سازی شهر بیانجامد حلال بسیاری از مشکلات شهری خواهد بود.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 339
  • کد خبر : 41803