عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب است

دکتر هاشمی استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه متمرکز دهه فجر کردکوی :

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب است

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، سیدمناف هاشمی عصر امروز در افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر شهرستان، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که طی 39 سال گذشته رخ داد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین و مهمترین دستاورد است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را گذاشت تا در بحران‌های متعدد با مشکل مواجه شویم، گفت: با وجود همه موانع و سنگ‌اندازی‌هایی که دشمنان داشتند مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برهه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، سازندگی، تحریم و ...مقال زدنی است.
استاندار گلستان با اشاره به حمایت ایران از کشورهای منطقه، بیان کرد: در صورتی که جمهوری اسلامی از کشورهای سوریه، عراق و امثال آن حمایت نمی‌کرد امنیت ما به خطر می‌افتاد، لذا امنیت آن کشورها را تامین کردیم تا خود و آنها در امنیت باشیم.
هاشمی با بیان اینکه ملت ایران جز با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی, خواستار تعامل با همه مردم دنیا است، افزود: دشمن با نگاه فرهنگی و دینی جمهوری اسلامی مخالف است و آنها از مخابره پیام و شعار انقلاب اسلامی به دنیا نگران است.
وی تحمل سختی‌ها و مقاومت را راه تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای پایداری و استمرار انقلاب باید سختی‌ها را تحمل و ایستادگی و مقاوم کنیم.
استاندار گلستان با قدردانی از زحمات و تلاش مسوولان شهرستان کردکوی، افزود: انتظاراتم برای امور توسعه بویژه از طرف جذب سرمایه گذاری بیش از این مقدار است، که انشاا... با تلاش مضاعف همه بخش ها حاصل گردد.
هاشمی با اشاره به مسایل اجتماعی گفت; متاسفانه بخشی از فاصله ایجاد شده بین نسل‌ها به دلیل بی‌توجهی‌های ما اتفاق افتاده است، ابراز کرد: راهکار حل این مشکل همدلی و همیاری است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان خطرناک است و نباید رخ دهد، یادآور شد: مسوولان نباید شرایطی را ایجاد کنند که مردم آنها را با خود متفاوت ببینند، در واقع مردم باید بدانند یک مسوول برای خدمت آمده است.
استاندار گلستان فرصت خدمت برای مسوولان را تکرارنشدنی قلمداد کرد و متذکر شد: اگر خواستار اقتدار هستیم باید با تلاش و پشتکار بحران‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم.
هاشمی با بیان اینکه استان گلستان خاستگاه هنری بالایی دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان کردکوی از جمله شهرستان‌های استان است که از ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف برخوردار است و خاستگاه هنری و ورزشی بالایی دارد.
وی تاکید کرد: خیرین با کمک به حوزه‌های سلامت، ورزشی و ... به افزایش شادابی و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند چراکه این اقدامات دشمن آسیب‌های اجتماعی است و با تحقق آن شاهد ثبات ملی، استانی و شهرستانی خواهیم بود.
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان مسیر را برای جذب سرمایه‌گذار تسهیل کنند، تاکید کرد: انتظار ما از بخشداران، دهیاران، شوراها و شهرداریها ، مدیران کل و فرمانداران کمک به جذب سرمایه‌گذار است.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهرهای استان مانع جذب سرمایه‌گذار می‌شوند، اضافه کرد: همه باید حلال مشکلات باشند و در راستای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند.
رییس شورای اداری استان درخصوص افات مدیریتهای سازمانی گفت:  اصلاح ساختارها یکی از ضرورتها برای تامین انسجام سازمانی است وی تاکید کرد: راه حل این بحران ایجاد انسجام مدیریتی است، در واقع از بهترین راهکارهای تحقق اهداف توسعه در کشور انسجام مدیریتی است و با این شاخصه می‌توان به توفیقات بزرگی دست یافت.
لازم بذکر است در ابتدای این جلسه جمالی فرماندار کردکوی گزارشی از لیست پروژه های دهه فجر و همچنین عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید در شهرستان کردکوی ارایه و در پایان مراسم دوپروژه از پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرک صنعتی و روستای زراع محله افتتاح گردیدند.

 

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب است

 

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب است

 

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 436
  • کد خبر : 42166