عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظام جمهوری اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

نظام جمهوری اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم است

نظام جمهوری اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با وجود 20 هزار شهید ترور ، جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است.

"علی اصغر طهماسبی" در آغاز دوره آموزشی پدافند غیرعامل که با حضور فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست گلستان برگزار شد، افزود: سالها مبارزه با تروریست بویژه در سالهای دهه60 و طی 8 سال دفاع مقدس از جمهوری اسلامی کشوری قدرتمند ساخته که با استفاده از تجربیاتی که در این مهم بدست آورده ایم امروز ضمن تأمین امنیت داخلی، سایر کشورهای منطقه برای برقراری امنیت خودشان از جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک دارند.

وی یادآور شد: امروز داعش دست به جنایاتی هولناک و تکان دهنده می زند که مردم ما طعم تلخ آنرا در سالهای ابتدایی دهه 60 ، مانند سر بریدن و یا زنده سوزاندن انسان بارها توسط منافقان کوردل و دیگر گروههای معاند و ضد انقلاب چشیده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: ما در حال حاضر نیز در حال جنگیم و حملات سایبری به تأسیسات اتمی، بیوتروریسم و ... از اقداماتی است که دشمنان برای تضعیف نظام مقتدر جمهوری اسلامی طی سالهای اخیر انجام     داده اند.

وی اضافه کرد: تمام اینها اهمیت رعایت اصول پدافند غیرعامل را برای ما به اثبات می رساند که قبل از هر اقدام دشمن، ما طراحی پیشگیرانه ای از عملیات آنها داشته باشیم.

طهماسبی با بیان اینکه امنیت یک پدیده سیّال است گفت: اینکه فکر کنیم امنیت همیشه وجود دارد و هیچ خطری ما را تهدید نمی کند خیال باطلی است و ما باز هم تأکید می کنیم که هر پروژه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ... باید ابتدا پیوست امنیتی و اصول پدافند غیرعامل در آن لحاظ شود.

جانشین شورای پدافند غیرعامل استان بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما مرزها را درنوردیده و به جهان صادر شده است و این صدور انقلاب به مزاق برخی از دولتهای منطقه خوش نیامده و آنها با صرف دلارهای نفتی امریکا و رژیم صهیونیستی را بر علیه منافع جمهوری اسلامی تحریک می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تروریسمی که ما در دهه 60 تجربه کردیم امروز به شکل دیگری در اطراف کشور ما در حال ابراز وجود است و آنها مترصد این هستند که به هر طریقی بتوانند به مرزهای کشور ما رخنه کنند.

طهماسبی ادامه داد: امروز با درایت مقام معظم رهبری و با استفاده از تجربیات 36 ساله انقلاب اسلامی در مواجهه با تروریسم، خط مقدم جمهوری اسلامی ایران کیلومترها دورتر مرزهای ما ترسیم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان تأکید کرد: همه ما در منازل خود اصول امنیتی را برای جلوگیری از سرقت و مواردی از این دست رعایت می کنیم و باید همانگونه که نسبت به امنیت منازلمان حساسیت به خرج می دهیم، امنیت کشور عزیزمان هم برایمان در اولویت باشد، زیرا تا زمانیکه امنیت در کشور حکمفرما نباشد، شما حتی برای یک شب خواب راحت نخواهید داشت.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .