عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهمترین دستاورد انقلاب ، عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است

استاندار گلستان در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر شهرستان آق قلا:

مهمترین دستاورد انقلاب ، عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است

مهمترین دستاورد انقلاب ، عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است

استاندار گلستان با اشاره به دستاورهای انقلاب اسلامی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب، عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

 

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "دکتر سید مناف هاشمی" صبح امروز شنبه 21 بهمن ماه در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حضور مسئولین دستگاههای اجرایی و علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان وحدت بخش آق قلا در مناسبت ها و برنامه های ملی و مذهبی تشکر و قدردانی بعمل آورد.

استاندار گلستان،انقلاب مهدوی، انقلاب الله،رهبری مدبرانه، اراده مردم و وحدت کلمه را از عوامل موثر در شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی با همه تحولات سیاسی دنیا متفاوت است.

وی تصریح کرد: گهگاه دشمنان نظام تصوراتی می کنند که اگر اختلافی بین مردم و مسئولین بوجود بیاورند شاید به توفیقاتی دست یابند.

دکتر هاشمی ادامه داد: اما آنها نمی دانند، همیشه کوچکترین اختلافات نه تنها فاصله ای بین ملت و مسئولین نظام ایجاد نخواهد کرد بلکه با همدلی و هماهنگی و در سایه سار رهبری و هدایت بی بدیل معمار کبیر این انقلاب و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری هر روز پایه های انقلاب اسلامی مستحکم تر خواهد شد.

نماینده عالی دولت "تدبیر و امید" در استان گلستان با بین اینکه "دستاوردی مهمتر از امنیت و عزت در هیچ مملکتی وجود ندارد"،صلابت و امنیت و اقتدار حاکم بر ایران اسلامی را به برکت همراهی مردم با مسئولین و حضور نیروهای نظامی،امنیتی و انتظامی دانست.

"دکتر هاشمی" اشتغال جوانان را مهمترین دغدغه دولت دوازدهم برشمرد و بر عزم جدی مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به این مهم متذکر شد و تصریح کرد:خوشبختانه با وحدت رویه ای که در مجموعه دستگاههای اجرایی استان وجود دارد تا کنون توانسته ایم میزان پرونده های 8 ماهه اول سال جاری را از 50 پرونده به قریب 400 پرونده افزایش دهیم و 550 میلیارد تومان تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به متقاضیان و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی به بانکهای عامل معرفی نمائیم.

 

مهمترین دستاورد انقلاب ، عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است

 

مهمترین دستاورد انقلاب ، عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 765
  • کد خبر : 42337