عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کمیته بانوان و جوانان بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی


برگزاری کمیته بانوان و جوانان بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

برگزاری کمیته بانوان و جوانان بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

 

جلسه کمیته بانوان و جوانان به منظور هماهنگی برنامه های جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی به ریاست شیرنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با حضور بانوان دستگاههای اجرایی و برگزیدگان اقشار بانوان برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، سیدصادق شیرنگی دراین جلسه با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران افزود: زنان بعنوان یک ظرفیت انکار ناپذیر در جامعه می توانند ایفاگر نقش های مهمی باشند.

وی گفت: حضور زنان در اجتماع یکی از موضوعاتی است که مورد توجه مسئولین از جمله معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده است و زنان از قشرهای تاثیر گذار در طول این چند دهه بودند و امروز هم آگاه تر و مصمم تر از پیش می بایست در صحنه های مختلف اجتماعی فرهنگی اقتصادی و ورزشی و علمی برای پیشبرد آرمانهای انقلاب حاضر باشند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار خاطرنشان کرد: سعی شود در برنامه های چهل سالگی انقلاب که به مناسبت دهه فجرو با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده از سوی این کمیته برنامه ریزی میگردد به فراهم آوردن زمینه حضور و مشارکت پرشور بانوان در برنامه ها توجه ویژه گردد و با مسئولیت سپاری به بانوان در محلات و روستاهای مختلف برنامه های متنوعی را برای بانوان و دختران فراهم و زمینه ارائه دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب را برای نسل جوان فراهم نمایند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .