عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه تخصصی بانوان علی آباد کتول به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


کارگروه تخصصی بانوان علی آباد کتول به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کارگروه تخصصی بانوان علی آباد کتول به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،کارگروه تخصصی بانوان علی آباد کتول به مناسبت آباد کتوگرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سید صادق شیرنگی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری در محل فرمانداری برگزارشد.

سید صادق شیرنگی تأکید بر تلاش و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی جهت برگزاری هرچه باشکوهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشتند : با توجه به شرایط فعلی جامعه و ضرورت ارائه دستاوردهای انقلاب از بدو پیروزی تاکنون و اطلاع رسانی آن به عموم اقشار جامعه ، کلیه دستگاههای اجرایی مکلف به ارائه و تبیین رهاورد خود در این عرصه و بویژه در حوزه بانوان می باشند .

شیرنگی به جامع و فرا گیربودن برنامه ها برای مخاطبان و جامعه هدف خصوصاً نسل سوم وچهارم انقلاب و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ماندگاری انقلاب اسلامی تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت : به عنوان میراث‌داران و پیش قراولان نهضت اسلامی، نه به عنوان یک وظیفه اداری، بلکه تکلیف انقلابی خود می‌دانیم برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سید صادق شیرنگی تاکید کرد: در شرایطی که دشمن به طمع گسست نسلی و ارائه آدرس غلط، سعی در قطع امید، نشاط و شادابی مردم و القا نا امیدی در جامعه را دارد، باید با اطلاع‌رسانی از خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی این توطئه‌ها را خنثی کرد.وی تصریح کرد: اتحاد و همبستگی رمز خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای چهل ساله نظام به نسل جوان ضروری و وظیفه همه دستگاه‌هاست.

 

کارگروه تخصصی بانوان علی آباد کتول به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .