عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه شهرستانی بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد


کارگروه شهرستانی بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد

 

کارگروه شهرستانی بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: ضروری است درگرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ها با توجه به شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) و شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب (افتخار به گذشته – امید به آینده) تدوین گردد.

کلثوم غفاری توران در جلسه کارگروه شهرستانی بانوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مشاورین و کارشناسان امور بانوان فرمانداریهای تابعه استان برگزار شد، به جامع و فرا گیربودن برنامه ها برای مخاطبان و جامعه هدف خصوصاً نسل سوم وچهارم انقلاب و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ماندگاری انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی یاد آور شد: ارائه برنامه ها در راستای توسعه ، تقویت و تحکیم همبستگی ، وحدت ملی و انسجام اسلامی و همچنین برجسته نمودن نقش معمار بزرگ انقلاب در پیروزی انقلاب و نقشمقام معظم رهبری در تداوم انقلاب باشد و به مخاطبان جهت شناسایی آسیبها ، تهدیدات و توطئه ها علیه انقلاب آگاهی رسانی شود .

همچنینمدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ، تبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی ، برخورداری برنامه ها از جلوه های هنری در ارائه ارزش های انقلاب ، مردمی بودن برنامه ها، ترسیم افق آینده امید بخش با نگاه به آرمانها و اهداف انقلاب را از دیگر شاخص های برنامه های اجرایی درگرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد .

 

 

کارگروه شهرستانی بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2173
  • کد خبر : 50645