عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دریافت فایل سه فصل آزمون نهایی آموزش مشاغل دانش بنیان


دریافت فایل سه فصل آزمون نهایی آموزش مشاغل دانش بنیان

 دکتر جلالی با بیان اینکه دوره نظری و حضوری آموزش کارورزان طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان استان گلستان در روز 6 شهریورماه 1393به پایان رسیده است گفت: افرادی که از حضور در جلسات آموزشی جا مانده و یا از ابتدا در سایت ثبت نام نکرده ‏اند منتظر اطلاعیه بعدی که در اوایل مهرماه صادر خواهد شد باشند.

 وی اظهار کرد: کلیه کارجویان محترمی که در دو دوره حضوری کلاسهای طرح شرکت داشته‏ اند، جهت دریافت فایل‏های دوره سوم غیر حضوری آموزش دوره فناوری اطلاعات به ادامه مطلب یا به آدرس drjalali.ir/download مراجعه نمایند، زیرا این امکان که سیستم برخط مطرح شده در کلاس نتواند در این زمان پاسخگوی تعداد زیاد شرکت کنندگان باشد وجود دارد.

دکتر جلالی خاطرنشان کرد: کارورزان عزیز توجه داشته باشند که ممکن است کلمه عبور و رمز به پست الکترونیکی آنها ارسال نشود و یا از نظر فنی در زمان کوتاه سیستم e-learning نتواند خوب جواب بدهد.

 وی افزود: کارورزان برای آموزش دوره سوم فقط نسبت به مطالعه سه فصلی که دانلود می‏ نمایند و مطالبی که در سی دی در بخش دوره سوم ارائه شده است متعهد می‏باشند و نگران سیستم e-learning   نباشند.

به گفته دکتر جلالی، آزمون نهایی کارجویان از محتویات سی دی چهار دوره و این سه فصل است که 70 درصد آن مربوط به دوره اول و دوم حضوری می‏ باشد. این آزمون در حوالی 20 شهریورماه بصورت سئوالات چهارگزینه‏ ای انجام خواهد شد.

chapter-1.pdf

 

chapter-2.pdf

 

chapter-3.pdf


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .