عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حوزه فرهنگی ورزشی جامعه کارگری نیازمند توجه ویژه است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان :

حوزه فرهنگی ورزشی جامعه کارگری نیازمند توجه ویژه است

حوزه فرهنگی ورزشی جامعه کارگری نیازمند توجه ویژه است

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان گلستان را یک فرصت استثنایی دانست و گفت: حوزه فرهنگی ورزشی جامعه کارگری نیازمند اعتبارات ره آورد ریاست جمهوری است.

امرالله عباسی در جمع خبرنگاران استان گفت: سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان گلستان یک فرصت استثنایی است که با هماهنگی بین دستگاه ها نهایت بهره برداری را باید کرد.

وی با اشاره به برخی از پروژه ها این اداره کل، افزود: در حوزه فرهنگی و ورزشی جامعه کارگری برخی از طرح ها مجموعه ورزشی در حال ساخت است که باید از ره آورد این سفر برای اعتبارات آن استفاده کرد.

عباسی اظهارداشت: سالن های چند منظور در شهرستان های کلاله، بندرترکمن و کردکوی در حال ساخت است که با تکمیل آن مورد بهره برداری جامعه کارگری، کارفرمای و خانواده آنان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه ها در شهر ستان کلاله با 35 درصد پیشرفت، بندرترکمن با 20 درصد و کردکوی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است.

وی گفت: احداث این پروژه های ورزشی باعث ارتقای سلامت روحی و روانی جامعه هدف ما قرار خواهد گرفت و باعت بهره وری در محیط کار خواهد شد و رضایت جامعه کار گری را به همراه خواهد داشت.

عباسی با اشاره به ساخت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: این ساختمان که در سایت اداری مرکز استان واقع شده است با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و امید است در این سفر اعتباری برای تکمیل و تجهیز آن اختصاص داده شود.

وی با اشاره به تکمیل پروژه دانشکده تحصیلات تکمیلی بخش تعاون، اظهارداشت: در راستای توسعه فرهنگ و اقتصاد تعاون این دانشکده شکل گرفته است که در اواخر سال 91 اعتباری به آن اختصاص داده شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: با توجه به توافق نامه ای که با دانشگاه جامع گلستان انعقاد شد قرار شد تا دانشگاهی در جهت بخش تکمیلی تعاون در سه رشته کارشناسی ارشد فعالیت داشته باشد.

وی یادآورشد: این دانشکده در سه رشته اقتصاد و تعاون، کار آفرینی و تعاون و حقوق و تعاون دانشجو خواهد پذیرفت.

عباسی تصریح کرد: این دانشکده در محل دانشگاه جامع در حال ساخت و ساز است که با 75 درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 922
  • کد خبر : 3865