عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین نشست سازمان های مردم نهاد حوزه و خانواده گلستان برگزار شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان :

دومین نشست سازمان های مردم نهاد حوزه و خانواده گلستان برگزار شد

دومین نشست سازمان های مردم نهاد حوزه و خانواده گلستان برگزار شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در دومین نشست سازمان های مردم نهاد حوزه و خانواده استان که در سالن همیاری شهرداریها برگزار شد ضمن تشریح برخی از برنامه های دفتر بانوان و خانواده استان در سال 95 ، هدف از برگزاری این نشست را بررسی نتایج ششمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده عنوان نمود.

دکتر کلثوم غفاری توران با بیان توانمندیهای این سازمان ها ارزش کار آنها را در داوطلبانه بودن ذکر کرد و گفت : کاری که از روی عشق و علاقه انجام شود قطعاً نتایج بهتری خواهد داشت.

وی در این نشست که به منظور ارزیابی کار سمنها در امر شبکه سازی برگزار شد به نقش سمنها در پویایی و شادابی جامعه پرداخت .

غفاری؛ تجمیع استعداد و توانمندی سازمان‎های مردم نهاد را قدرتی بزرگ دانست و گفت: ظرفیت‎های بزرگی در سمن‎ها نهفته شده که اگر تجمیع شوند حتما نتیجه‎بخش خواهد بود، حرکت انفرادی شاید ما را به اهداف نزدیک کند اما موجب هدررفت نیروی زیادی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه استفاده از تجربیات مانع دوباره‎کاری می‎شود بر لزوم ارتباط سمن‎ها با یکدیگر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سمن‎ها به آموزش در حوزه اشتغال و کارآفرینی توجه کنند، گفت: مخاطبینی که به هر یک از سازمان‎های مردم نهاد مراجعه می‎کنند راهکارهای اشتغال و کارآفرینی برای آنها بازگو شود اگر یک مخاطب راهکارهای اشتغال، کارآفرینی و مشاغل خانگی را بداندکمتر دچار آسیب‎های اجتماعی می‎شود.

غفاری توجه به موضوع بهداشت و سلامت در امر خانه و خانواده به ویژه بانوان را بسیاربااهمیت خواند و افزود: بانوان باید به سلامت خودشان بیشتر اهمیت دهند سلامت خانواده متاثر از سلامت بانوان است.

وی افزود: تحرک، شادابی، ورزش، پر کردن اوقات فراغت، کاهش آسیب‎های اجتماعی، مصرف بهینه انرژی، اهدای خون از مواردی است که بانوان باید به آن بیشتر توجه کنند.

دکتر غفاری به برنامه‎ریزی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در برگزاری گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر اشاره کرد و افزود: برنامه‎های امور بانوان به مشاوران دستگاه‎های اجرایی ابلاغ شده است. از کلیه سازمان های مردم نهاد انتظار می رود برای بزرگداشت این روز برنامه ریزی داشته باشند .

در ادامه این نشست که با حضور برخی از رسانه های محلی صورت گرفت نمایندگانی از سمنها گزارش عملکرد خودرا در این خصوص ارائه نموده و تجربیات خود رادر امر ارتباط و همکاری با سازمان های مردم نهاد و دستگاههای اجرایی بیان داشتند و در خصوص مشکلات و موانع و چالش های موجود بحث و گفتگو نمودند .

شایان ذکر : دومین نشست سازمان های مردم نهاد حوزه و خانواده استان از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با هدف بررسی نتایج ششمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده در سالن همیاری شهرداریها برگزار شد

 

دومین نشست سازمان های مردم نهاد حوزه و خانواده گلستان برگزار شد

 

دومین نشست سازمان های مردم نهاد حوزه و خانواده گلستان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1008
  • کد خبر : 23075