عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با توجه به توان بالقوه ی سازمان های مردم نهاد جای رشد و ارتقاء بیشتر وجود دارد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

با توجه به توان بالقوه ی سازمان های مردم نهاد جای رشد و ارتقاء بیشتر وجود دارد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت : میزبانی ششمین نشست منطقه ای کارگاه های آموزشی تقویت سازمان های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده فرصت مناسبی وبی نظیری بودکه دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان به این میزبانی مفتخر گردید

دکترکلثوم غفاری توران درآیین اختتامیه نشست مذکور افزود : فرصت از این جهت که بتوانیم گامی هرچند کوچک برای تقویت سازمان های غیر دولتی و مردم نهاد برداریم و آنها را برای همکاری های تخصصی شبکه ای تقویت نماییم .

وی یاد آور شد : حضور چشمگیر و روبه رشد سازمان های مردم نهاد در کشور عزیزمان ایران اگر چه بسیار خوب و غنیمت است اما قطعاً با توجه به توان بالقوه ی این مردم و وجود جوانان توانمند و بانوان با تجربه جای رشد و ارتقاء بیشتر نیز وجود دارد که دولت تدبیر و امید در صدد آن است که با استفاده بجا و مناسب از این توان, از هدر رفت این نیروی عظیم جلو گیری نماید .

غفاری ادامه داد: با اجتماع همزمان این سازمانها در کارگاههای آموزشی , از 4 استان همجوار( گیلان – مازندران – گلستان- سمنان) , آموزش عملی ایجاد شبکه سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف بهتر و ملموس تر شد.

وی اذعان داشت : امید است این سازمان ها در همکاری و تعامل با یکدیگر و با دولت برای رساندن جامعه به سطح مقبول یک جامعه مدنی که لازمه ی آن شرکت مردم در امورات جامعه است, فراهم آید.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموختند که در واقع شبکه برای تشکل های مردم نهاد فرصتی فراهم کرد که سریع تر بتوانند با صرف وقت و هزینه کمتر پروژه یا طرحی را شروع کنند و پیش ببرند .

دکترغفاری ادامه داد : این عزیزان آموختند که اگر یک سازمان مردم نهاد دردورترین و محروم ترین روستاها به یک شبکه اجتماعی متصل شود می تواندبا استفاده از تجربیات و همکاری و تعامل با دیگران بهتر , آسانتر و سریع تر بر مشکلات فائق آید.

وی بیان داشت : در واقع ایجاد شبکه یعنی تبادل اطلاعات , تجربیات اعلام نیاز ها و جلب کمک و همکاری کسانی که ممکن است راه نرفته ما را قبلاً طی کرده باشند و آزمون و خطا ها ی لازم را پشت سرگذاشته باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این نشست ازحضوردکترحسن صادقلو استاندار گلستان , دکتر مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و هیئت همراه و مدیران کل امور بانوان و خانواده استانهای گیلان ,مازندران و سمنان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد شرکت کننده و همه عوامل اجرایی تشکر کرد .

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2851
  • کد خبر : 16039