عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با پیروزی در مذاکرات هسته ای پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

با پیروزی در مذاکرات هسته ای پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدیم

با پیروزی در مذاکرات هسته ای پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای و توافقات صورت گرفته توانستیم پوزه رژیم جعلی صهیونیستی را به خاک بمالیم.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارکنان و کارشناسان فرمانداری شهرستان بندرترکمن، اظهار کرد: توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که پس از دو سال مذاکرات فشرده و ماراتن گونه سرداران عرصه دیپلماسی کشور در مقابل قدرتهای جهانی بدست آمد.

وی ادامه داد: این پیروزی آنقدر بزرگ و پررنگ است که باعث اعتراض دشمنان ما در منطقه بویژه رژیم صهیونیستی شده و شاهدیم که پس از پیروزی ایران در عرصه های دیپلماسی، هیچ گاه بین اسرائیل غاصب و حامیان غربی اش، تا این حد فاصله و اختلاف نظر بوجود نیامده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: دکتر روحانی در دوران تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در سال 92 در یکی از شعارهای انتخاباتی خود تأکید داشتند که ما هم می خواهیم چرخ سانتریفیوژهای ما بچرخد، هم چرخ تولید و اقتصاد کشور و امروز می بینیم که این شعار انتخاباتی ریاست محترم جمهور با رفع تحریمهای ناجوانمردانه ای که طی 36 سال به جمهوری اسلامی تحمیل شده بود، در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دودستگی بین موافقان و مخالفان مذاکرات و توافق هسته ای خاطرنشان کرد: این پیروزی بزرگ متعلق به همه مردم ایران است و آنهایی که امروز نتیجه مذاکرات را زیر سؤال می برند و با مطالب نابخردانه قصد تخریب دولت را دارند، خواسته یا نا خواسته در مسیر دشمنان نظام گام بر می دارند.

طهماسبی در ادامه، حفظ دستاوردها و توانمندی هسته ای، لغو تحریمهای ظالمانه غرب، لغو قطعنامه های شورای امنیت و خروج پرونده جمهوری اسلامی از فصل هفتم شورای امنیت سازمان ملل را 4 هدف اصلی نظام در مذاکرات هسته ای عنوان کرد که به لطف الهی با درایت مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور، تلاش های تیم مذاکره کننده و حمایتهای مردم، سرانجام پس از دو سال مذاکره فشرده، این 4 موضوع مهم بصورت همزمان تحقق یافت.

وی تأکید کرد: ما طبق فتوای مقام معظم رهبری به عنوان مرجع تقلید عالی قدرمان، هیچگاه به سمت ساخت و تولید سلاح اتمی نرفته و نخواهیم رفت و این را یک فریضه و دستور دینی می دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ما به عنوان کشور مسلمان و ام القرای جهان اسلام، هیچ گاه به خودمان اجازه نمی دهیم که از هر سلاح و ابزار مخرب کشتار جمعی بر علیه کسی استفاده کنیم ولو اینکه دشمن درجه یکمان باشد.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران بمانند کشورهای جبهه استکبار اهل لاپوشانی و فریب کاری نیست.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کارشناس فرمانداری، کارشناس حاکمیتی در شهرستان است و در هر جلسه ای که دعوت می شود باید در رأس جلسه حضور داشته باشد.

وی در ادامه توجه به منابع ملی و سرمایه های اجتماعی، داشتن اعتقاد و ایمان به کار، اخلاق و وجدان کاری، تجزیه و تحلیل و پیش بینی مسائل شهرستان، اعتماد سازی در جامعه و جلب مشارکتهای مردمی، رعایت اعتدال در همه امور، تواضع داشتن در حین اقتدار و دفاع از حقوق شهروندی را از مهمترین ویژگیهای کارکنان فرمانداریها برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با تأکید بر وظیفه نظارتی فرمانداری به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، اظهار کرد: در پیوست هر فعالیت توسعه محوری، حتماً باید مسائل امنیتی لحاظ شود.

 

با پیروزی در مذاکرات هسته ای پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدیم

 

با پیروزی در مذاکرات هسته ای پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدیم


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .