عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیوند دانشگاهها و دستگاههای دولتی توسعه استان را بدنبال خواهد داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

پیوند دانشگاهها و دستگاههای دولتی توسعه استان را بدنبال خواهد داشت

پیوند دانشگاهها و دستگاههای دولتی توسعه استان را بدنبال خواهد داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه تا کنون از ظرفیت های دانشجویی استفاده کافی نکرده ایم، گفت: پیوند بین دانشگاهها و دستگاههای دولتی و تعامل و همکاری هر چه بیشتر آنها سبب توسعه استان خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی" در آیینی که به مناسبت بزرگداشت مقام شهید مطهری و روز معلم در کانون طه گرگان و در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان (پردیس آیت الله خامنه ای) گلستان برگزار شد، افزود: استان گلستان با داشتن 80 واحد دانشگاهی و قریب 200 هزار دانشجو که درصد بالایی از جمعیت استان را در بر می گیرد، دارای پتانسیل بالایی در حوزه دانشگاهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان حاضر گفت: شما جوانان آینده داران پستهای مدیریتی کشور و استان هستید و باید قدر خود را بدانید و خواسته هایتان را از مسئولین مطالبه کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: متأسفانه می بینیم که عده ای، پیشرفتهای بی نظیر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را که در شرایط تحریمهای ناجوانمردانه غرب علیه کشور ما بوجود آمده، کوچک می شمارند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز به همت شما دانشجویان و اساتید توانسته در تولید علم به رشدی در حدود 11 برابر متوسط جهانی رسیده و در نانوتکنولوژی، سلولهای بنیادی و ...جزء کشورهای اول جهان در این حوزه هاست.

طهماسبی یادآور شد: روزی دانشمندان بزرگ اسلامی علوم ریاضیات، پزشکی، شیمی، فیزیک، نجوم و ... را به کشورهای غربی صادر کردند و حال شاهد تنگ نظری آنها در صدور علم  به کشورهای اسلامی هستیم و آنها بر نمی تابند که جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از علوم پا به پای آنها پیشرفت کرده و حتی در مواردی گوی سبقت را از آنها بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با توسعه همه جانبه در تمام حوزه ها و به همت فرزندان این مرز و بوم و سرداران عرصه دیپلماسی به باشگاه هسته ای جهان پیوسته در حالیکه تا همین چند سال قبل دشمن حتی بستن یک پیچ و مهره را در تأسیسات اتمی ما برنمی تابید اما امروز علی رغم فشار کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم جعلی صهیونیستی با ما پای میز مذاکره می نشینند و حق استفاده از انرژی صلح امیز هسته ای ما را به رسمیت می شناسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: قطعاٌ موفقیتهای امروز سرداران عرصه دیپلماسی جمهوری اسلامی را مدیون حمایتهای مردمی ، دانشجویان و اساتید به عنوان قشر تحصیل کرده جامعه هستیم و امیدواریم نتیجه نهایی مذاکرات منتج به اتفاقی شود که در نهایت سود آن به ملت قهرمان ایران اسلامی بازگردد.

در پایان از اساتید و دانشجویان برتر و فعال این دانشگاه در حوزه های مختلف توسط معاون سیاسی، امینی و اجتماعی استاندار تقدیر بعمل آمد.

پیوند دانشگاهها و دستگاههای دولتی توسعه استان را بدنبال خواهد داشت

 

پیوند دانشگاهها و دستگاههای دولتی توسعه استان را بدنبال خواهد داشت


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .