عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرنگاران و رسانه ها جلوی رانت خواری را بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

خبرنگاران و رسانه ها جلوی رانت خواری را بگیرند

خبرنگاران و رسانه ها جلوی رانت خواری را بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه آگاهی بخشی به جامعه وظیفه ذاتی یک خبرنگار است، گفت: از خبرنگاران و رسانه ها می خواهیم تا در مقابل رانت خواری سکوت نکنند و جلوی آن را بگیرند.

"علی اصغر طهماسبی"در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی استان گلستان که در تالار تورنگ شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‎ها باید ظرفیت خود را ارتقاء دهند، زبان گویای مردم بوده و در جامعه اثرگذار باشند.

وی بر لزوم پرهیز از هر گونه بداخلاقی در رسانه‎های مجازی و شبکه های اجتماعی تأکید و تصریح کرد: سایت‎های خبری و تحلیلی بدون مجوز استان باید هرچه سریعتر از مجاری مربوطه، نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از دموکراسی‎ترین کشورهای جهان است، افزود: طی 36 سال گذشته بالغ بر 30 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که همه آنها سالم برگزار شده‌اند.

وی پشتوانه مردم و ولایت فقیه را از مولفه‎های قدرت انقلاب اسلامی دانست و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با برخورداری از این دو مولفه توانستیم موفق عمل کنیم و امروز در این جایگاه رفیع قرار گرفته ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه اظهار داشت: دو قشر که در جامعه اسلامی به نحو احسن تاکنون به وظایف خود عمل کردند جمهوریت نظام «مردم» و اسلامیت نظام «ولایت‌فقیه» بوده اند و هر جایی که آمریکا دم از گزینه های روی میز زده، مردم به خوبی پای صحنه آمدند و جواب دندان شکنی به آنها داده اند.

طهماسبی با اشاره به اینکه فناوری، مولفه قدرت استکبار جهانی است، گفت: کسی که به قدرت فناوری استکبار جهانی کنایه بزند پر و بالش را می‎سوزانند اما ایران توانست با درایت سرداران عرصه دیپلماسی، بر حق داشتن انرژی هسته‎ای خود پافشاری کرده و پس از سالها کش و قوس و مذاکره، امروز جهان، ایران هسته را پذیرفته است.

وی با اشاره به تحریم‎های گسترده دشمن علیه ایران اسلامی، یادآور شد: ایران از همان ابتدا با تحریم‎های گسترده دشمن مواجه بود که اگر این تحریم‎ها علیه هر کشور دیگری صورت می‎گرفت، قطعا ساقط شده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به مذاکرات هسته‎ای گفت: ما برای نخستین بار توانستیم در لایه‎های به هم فشرده استکبار جهانی اختلاف ایجاد کنیم که این برای ملت ایران و شهدا ارزشمند است؛ توافق هسته ای بین آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اختلاف عمیقی به وجود آورد به گونه‎ای که نتانیاهو گفته بود ما با این توافق هسته‎ای خفه می‎شویم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه خبرنگاری را شغلی شریف خواند و گفت: شما خبرنگاران باید زبان گویای مردم باشید و اگر به وظایف خود به درستی عمل کنید،شک نداشته باشید که بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: حتماً در انتشار مطالب دقت و وسواس زیادی به خرج دهید و بحث امنیت ملی را نیز لحاظ کنید تا خدای نکرده اطلاعات محرمانه کشور به آسانی در اختیار دشمن قرار نگیرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .