عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رژیم آل سعود نقش اول سناریوی بی ثباتی در منطقه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

رژیم آل سعود نقش اول سناریوی بی ثباتی در منطقه است

رژیم آل سعود نقش اول سناریوی بی ثباتی در منطقه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز رژیم آل سعود با بمباران یمن و کشتار کودکان و زنان بی پناه دست به جنایتی زده، که آتش آن دامان منطقه را خواهد گرفت.

"علی اصغر طهماسبی" در گردهمایی رؤسا و اعضای کارگروههای 14 گانه پدافند غیرعامل استان، افزود: حمایت آشکار از گروههای تروریستی و تکفیری و بر افروختن آتش جنگ و تجاوز به خاک یمن با حمایت آمریکا و دول استکباری، نقص حقوق بشر و ... امروز رژیم آل سعود را به چهره ای منفور در جهان اسلام تبدیل کرده است.

وی با اشاره به مهمترین رخدادهای داخلی و خارجی در سالی که گذشت، یادآور شد: مذاکرات ایران با 1+5 در نوروز 94 منجر به بیانیه لوزان و توافقاتی شد که این مهم با ایستادگی ملت و مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید و حمایت هایی که از تیم مذاکره کننده صورت گرفت به وقوع پیوست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: این توافق در حالی بدست آمد که تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی دکتر ظریف ، طی روند مذاکرات ، ذره ای از منافع ملی عقب نشینی نکرد و این جای تعجب دارد که چرا عده ای در داخل از نتیجه بدست آمده ناراحت و نگرانند.

طهماسبی افزود: امروز می بینیم که آنهایی که از نتیجه مذاکرات ایران و قدرتهای جهانی در ناراحتی و هراس بسر می برند، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هستند که خود را به هر آب و آتشی می زنند تا نتیجه مذاکرات منجر به اجرای توافق نهایی نشود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پاسخ هرگونه تعرضی را مقتدرانه خواهد داد اظهار داشت: اخیراً برخی از مقامات امریکایی مجدداً از واژه تکراری گزینه های روی میز سخن به میان آوردند که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم در سخنرانی های اخیرشان در جمع فرماندهان ارتش و در سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان گیلان جواب دندان شکنی به آنها دادند.

جانشین شورای پدافند غیر عامل استان در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت اصول پدافند غیرعامل در تمامی حوزه ها خاطرنشان کرد: ما باید خودمان را همواره آماده نگاه داریم زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب، به دلیل حمایت از ملتهای مظلوم و ایستادگی در مقابل جبهه ظلم و استکبار، در تیررس دشمنی ها قرار داشته و رعایت اصول پدافند غیرعامل به ما کمک خواهد کرد تا از نفوذ دشمن به هر طریقی جلوگیری نماییم.

طهماسبی با اشاره به برخی از الزامات راهبردی پدافند غیرعامل گفت: ایجاد فرهنگ، باور و اعتقاد عمومی نسبت به پدافند غیرعامل، تعامل مستمر با سازمانهای سیاستگذار و اجرایی و ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت ایمن سازی و حفاظت از تأسیسات مهم و زیربنایی کشور و ساماندهی آمایش سرزمین از منظر پدافند غیر عامل ، به عنوان بخشی از مهمترین الزامات این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان؛ آموزش و فرهنگسازی عمومی، ایجاد زیرساختهای پدافند غیرعامل ، آینده پژوهی و کسب دانش فنی، تشکیل و تقویت ساختار پدافند غیرعامل در استان و شهرستانها را به عنوان اهداف چشم انداز پدافند غیرعامل استان گلستان در یک دوره 5 ساله عنوان کرد.

رژیم آل سعود نقش اول سناریوی بی ثباتی در منطقه است

 

رژیم آل سعود نقش اول سناریوی بی ثباتی در منطقه است

 

رژیم آل سعود نقش اول سناریوی بی ثباتی در منطقه است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .