عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد زنجیره ارزش اولویت جدی در حوزه اقتصاد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان:

ایجاد زنجیره ارزش اولویت جدی در حوزه اقتصاد است

ایجاد زنجیره ارزش اولویت جدی در حوزه اقتصاد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان گفت: ایجاد زنجیره ارزش اولویت جدی در حوزه اقتصاد است.
علی مرگدری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی دانشگاه کارآفرین و کسب و کار دانشجویی در گرگان اظهار کرد: دانایی، آگاهی و پشتکار از مولفه‌های اساسی است که دانشجویان باید نسبت به آن توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ کاری بدون استمرار تحقق پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: باید دانش و آگاهی به بطن جامعه کشانده شود، فعالیت‌ها نیز به سمت دانش‌بنیان شدن سوق یابد.

دانشگاه با فعالان اقتصادی ارتباط تنگاتنگ داشته باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان افزود: عرصه‌های دانش‌بنیان در ایجاد فعالیت‌های جدید و بهبود بهره‌وری به سیستم‌ها کمک می‌کنند.

مرگدری بر لزوم ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: ارتباط دانشجویان، دانشگاه و فعالان اقتصادی با یکدیگر زمینه انتقال دانش و تجربه فراهم شده و اتفاقات مثبت رخ می‌دهد.

وی به رویکرد دولت در کنترل تورم، ثبات نسبی اقتصادی و تنش‌زدایی در عرصه‌های بین‌المللی و بهبود روابط اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در این عرصه‌ها و در جذب منابع به موفقیت‌های خوبی رسیده است.

مبنای فعالیت دستگاه‌های اجرایی دانش‌بنیان شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان با تاکید بر اینکه فضای کسب و کار در کشور بسیار نامناسب است، اظهار کرد: فضای کسب و کار به قدری شکننده است که سرمایه‌گذار از سرمایه‌گذاری منصرف می‌شود.

مرگدری با اشاره به اینکه دولت در گام بعدی به دنبال رونق اقتصادی است، گفت: رونق اقتصادی بدون مشارکت فعالان اقتصادی امکانپذیر نیست و دولت به تنهایی توانایی لازم در رونق اقتصادی را ندارد.

وی بر لزوم فراهم آوردن مشارکت بین‌المللی، مشارکت آحاد جامعه به ویژه مراکز علمی در رونق اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی که در میدان عمل هستند، باید مبنای فعالیت خود را دانش‌بنیان کنند تا مشکلات مرتفع شود.


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1202
  • کد خبر : 14264