عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید زبان گویای مردم باشند و دغدغه های آنها را بازگو کنند.

"علی اصغر طهماسبی" پیش از ظهر امروز در آیینی که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اساس کار خبرنگاری حرکت در مسیر خواست ملت است و این شما هستید که می توانید جامعه را به درستی هدایت کنید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: امروز نبرد ما با دشمنان نظام از میدانهای جنگ مستقیم به فضای رسانه ای کشیده شده و علی رغم سرمایه گذاری جبهه استکبار در این حوزه، ما به همت شما خبرنگاران و فعالان رسانه توانسته ایم در میان غول های رسانه ای جهان، نام و اعتباری برای خود بدست آوریم.

وی اضافه کرد: امروز رسانه ملی ما مرزها را درنوردیده و به عنوان رسانه حامی ملتهای مظلوم با بیان حقیقت، جایگاه خاصی در عصر انفجار اطلاعات بدست آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه رسانه ها می توانند انسان را از خطا و اشتباه بازدارند، به نقش تربیتی رسانه ها اشاره کرد و گفت: شما خبرنگاران و قلمتان به مانند یک معلم و مدرسه سیار در جامعه عمل می کنید.

طهماسبی افزود: شما خبرنگاران نقش برجسته ای در احقاق حقوق ملت و قشر ضعیف جامعه دارید و می توانید به عنوان یک عامل بازدارنده جلوی بسیاری از اختلاس ها، رانت خواری ها و فسادها را بگیرید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه بیان کرد: رسانه ملی جمهوری اسلامی متعلق به نظام است و صدا و سیما باید به عنوان یک ارگان فراجناحی اقدامات و عملکرد دولت ها را به درستی تبیین و اطلاع رسانی کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر چشمان تیزبین شما جامعه را رصد نکند ما در حوزه آسیب های اجتماعی با چالش های فراوانی مواجه خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان تأکید کرد: شما رسانه ای ها باید ضمن انتقال آرامش و امید به جامعه، داشته های نظام را برجسته کرده و در مقابل زیاده خواهی های برخی از عوامل داخلی و دشمنان خارجی نظام ایستادگی کنید.

در پایان این مراسم از خبرنگاران برگزیده بخش های مختلف خبری و برنامه سازان برتر صدا و سیما تقدیر شد.

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .