عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه تروریستی سامرا از زبان معاون استاندار


آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه تروریستی سامرا از زبان معاون استاندار

آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه تروریستی سامرا از زبان معاون استاندار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این معاونت گفت: بنابر آخرین گزارشهای رسیده از کشور عراق، تنها نام یک گلستانی به نام "مرتضی کاظمی" در لیست مجروحان حادثه تروریستی سامرا قرار داشته و کلیه اخباری که تاکنون پیرامون شهادت هم استانی های ما در این حادثه منتشر شده، کذب است.

"علی اصغر طهماسبی" ادامه داد: مدیریت حج و زیارت استان، پیگیر وضعیت شهدا و مجروحین این حادثه هستند و تا کنون نام هیچکدام از هم استانی های عزیز ما در لیست شهدا قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم تمامی هشدارهای امنیتی به مردم، کلیه مجروحان و شهدای این حادثه، طبق اعلام سازمان حج و زیارت بصورت انفرادی و خارج از کاروانهای حج و زیارت به کشور عراق سفر کرده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه روند انتقال مجروحان این حادثه به کشور ادامه دارد، افزود: مرتضی کاظمی تنها مجروح گلستانی این حادثه هم اکنون در یکی از بیمارستانهای عراق تحت درمان است.

رئیس ستاد اربعین حسینی استان ادامه داد: باز هم تأکید می کنم هم استانی های عزیزی که قصد حضور در مراسم اربعین و سفر به عتبات عالیات دارند، از سفر انفرادی و شخصی بپرهیزند و در قالب کاروانهای مجاز  به کشور عراق عزیمت نمایند.

در جریان دو انفجار تروریستی پیاپی که در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران در سامرا رخ داد، متاسفانه تعدادی از زائران ایرانی مجروح و شماری دیگر به شهادت رسیدند.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .