عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعداد جانباختگان گلستانی حادثه منا به 16 تن رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تعداد جانباختگان گلستانی حادثه منا به 16 تن رسید

تعداد جانباختگان گلستانی حادثه منا به 16 تن رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تعداد جانباختگان حادثه منا را 16 تن اعلام کرد و گفت: همچنان از سرنوشت 36 نفر از حجاج مفقود شده گلستانی خبری در دست نیست.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه پیگیری وضعیت حجاج گلستانی، اظهار کرد: امشب هواپیمای حامل اولین کاروان حجاج گلستانی که شامل 275 نفر از این عزیزان می باشد در فرودگاه گرگان به زمین خواهد نشست و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که با توجه به پیش بینی استقبالی که از حجاج بیت الله الحرام بعمل خواهد آمد، مشکلی بوجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه و مصادف با عید سعید قربان که خبر حادثه منا را از رسانه ملی شنیدیم، بلافاصله در استان و شهرستانها ستاد ویژه پیگیری وضعیت حجاج گلستانی را سازماندهی و ایجاد نمودیم و جلسات آن بصورت روزانه برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: همچنین با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار گلستان و سایر مسئولین ارشد استانی و فرمانداران با حضور در منزل جانباختگان، از خانواده های این عزیزان دلجویی و تکریم را بعمل آوردیم.

وی تأکید کرد: اهمیت موضوع آنقدر مهم است که رئیس جمهور محترم سفر خود به نیویورک را نیمه کاره رها کرده و برای استقبال از جانباختگان حادثه منا، به تهران عزیمت خواهند نمود.

طهماسبی در ادامه گفت: علمای شیعه و اهل سنت استان نیز همراه و همصدا با ملت ایران مواضع بسیار محکمی بر علیه حکومت آل سعود گرفته اند ضمن اینکه در شبکه های مجازی نیز طوفانی بر علیه خاندان آل سعود به راه افتاده که نشاندهنده خشم ملت بزرگ ایران از عملکرد آنهاست.

وی در پایان گفت: در صورتیکه تمامی جانباختگان گلستانی با یک پرواز وارد استان شوند تشیع پیکر متمرکز و با شکوهی در گرگان خواهیم داشت در غیر اینصورت پیکر جان باختگان حادثه منا تحویل شهرستانها و خانواده های این عزیزان خواهد شد.

تعداد جانباختگان گلستانی حادثه منا به 16 تن رسید

 

تعداد جانباختگان گلستانی حادثه منا به 16 تن رسید

 

تعداد جانباختگان گلستانی حادثه منا به 16 تن رسید


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .