عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سال گذشته هیچ کس در سواحل گلستان غرق نشد

استاندار گلستان در جلسه کمیته سواحل کشور ؛

سال گذشته هیچ کس در سواحل گلستان غرق نشد

سال گذشته هیچ کس در سواحل گلستان غرق نشد

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت حفظ جان گردشگران و مردم منطقه در سواحل استان اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و رعایت مردم در سال قبل هیچ کس در سواحل گلستان غرق نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در جلسه کمیته سواحل کشور با حضور استانداران ساحلی و دکتر محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، تصریح کرد: پیرو جلسات سال قبل اقدامات خوبی انجام شد، بطوریکه در بندرگز در ۲ بخش نوکنده و ساحل بندرگز، در گمیشان از تالاب بین‌المللی گمیشان تا چارقلی، در بندر ترکمن از ساحل روستای چاپاقلی تا روستای قره سو گردشگران مراجعه کردند و ما برنامه های متمرکزی را در این مکان ها داشتیم.
وی افزود: در سال گذشته تعداد ناجیان غریق از ۱۷ به ۵۰ نفر افزایش یافت که موجب شد خوشبختانه در سال گذشته استان گلستان هیچ غرق شده ای نداشته باشد.

استاندار گلستان تاکید کرد: ستاد راهبری مدیریت اجتماعی فرهنگی سواحل در سال گذشته ۵ جلسه را تشکیل داده و سازه های سبک را در سواحل جهت ارائه خدمات در نظر گرفتیم.
دکتر زنگانه ادامه داد: برنامه های اجرا شده در ۳ محور اساسی بوده که ۸ برنامه در حوزه حجاب و عفاف ، ۲۰ برنامه در حوزه سرگرمی و نشاط اجتماعی و ۸ برنامه گردشگری با نهایت همت و دقت صورت پذیرفت.

وی گفت: توجه به بخش خصوصی در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی مورد نظر است که البته نیازمند حمایت های مالی و اعتباری است.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در محدوده سواحل استان کلان پروژه علاج بخشی خلیج گرگان اجرایی و در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان افتتاح شد که نقش موثری در افزایش حضور و ماندگاری گردشگران در سواحل استان داشت و در عین حال بزرگترین پروژه محیط زیست کشور به نقل از مجله معبر بین المللی ساینتس بود.

دکتر زنگانه تاکید کرد: طرح گردشگری و طبیعت گردی آشوراده را در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان آغاز کردیم در کمیته طبیعت گردی به تصویب رساندیم تا تنها جزیره دریای خزر با رعایت تمام موضوعات زیست محیطی به مکانی برای پذیرش گردشگران تبدیل شود و کار با قوت در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود: در تمام اقدامات جاری در استان و نه تنها در حوزه سواحل ، رعایت مسائل حجاب و عفاف را به عنوان یک پیوست فرهنگی و قانونی مورد توجه جدی قرار داده ایم.

 

 

سال گذشته هیچ کس در سواحل گلستان غرق نشد

 

سال گذشته هیچ کس در سواحل گلستان غرق نشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .