عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ظرفيت احزاب بايد به سمت مطالبات حقيقي مردم باشد

استاندار گلستان:

ظرفيت احزاب بايد به سمت مطالبات حقيقي مردم باشد

دکترحسن صادقلوگفت: امروز ظرفيت احزاب و گروه ها بايد به سمت مطالبات حقيقي و واقعي مردم باشد و اگر اين گونه باشد تعامل كارآمدتري بين ما و احزاب پديد مي آيد.
دكتر "حسن صادقلو " شامگاه ديشب در ديدار با اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي استان گلستان ، اظهار كرد: امروز مطالبات مردم ما بيشتر رونق توليد،اشتغال فارغ التحصيلان و رفع مشكلات اقتصادي و توسعه استان است و ما كمتر از احزاب و گروه هاي سياسي مي بينيم كه حرف ها و سخنان شان در طرح و ايده دادن براي اين نوع مطالبات اساسي باشد و بايد مديريت كنيم كه اين ظرفيت ها به سمت مطالبات حقيقي مردم برود.
وي تصريح كرد: ما تاكنون بيشتر ظرفيت و وقت گذاري خود را با مجموعه و تعامل با احزاب و NGO ها گذاشته ايم و اين جلسات و نشست ها در حال حاضر بايد به گونه اي باشد كه تبديل به خروجي شود.
وي اضافه كرد: اتحاديه انجمن هاي اسلامي يك انجمن و مجموعه پشتيبان براي انقلاب بوده است و شخصيت هاي صادق و با روحيه جهادي و مردمي و متعصب بر اهداف انقلاب در آن حضور داشته اند و به عنوان يكي از جريانات سالم كه در طي سال ها در مسير انقلاب طي طريق كرده است همين مجموعه بوده است.
استاندار گلستان افزود:اتحاديه مي تواند مجموعه قابل مستند باشد و بايد مسير حركت خود را مستند كند كه در غير اين صورت در يك غفلت تاريخي انگيزه ها و اهداف اين مجموعه از بين خواهد رفت.
صادقلو در ادامه تصريح كرد: اين جلسات و نشست ها خوب است اما آن چه كه هست بايد يك سري خروجي هاي فكري كه در ارتباط بامطالبات حقيقي مردم هست اتفاق بيفتد.
وي افزود: برخي نگراني هاي دوستان در اتحاديه و برخي تشكل ها در راستاي تغييرو جابه جايي ها در استان است و واقعيت اين است كه ما هم در بحث برخي اين تغييرات و جابجايي ها در يك شرايط خاص و هجومي هستيم.
استاندار تصريح كرد: من در ابتداي مسئوليت ظرف ۱۸ روز معاونان خود را تعيين كردم اما در برخي تغييرات سيكل تحولات در دست من نبود ودر اين رابطه من برخي حرف ها را بايد با خودم ببرم برخي ها را بعدا در تاريخ بگويم و برخي را هم بايد در حال حاضر بگويم.
مقام عالي دولت در استان گفت: ما در يك شرايط خاص اقتصادي هستيم و در هنگام ورود به استان ۶۴ ميليارد تومان كسري بودجه داشتيم و بيش از ۱۰۰۰ طرح در استان از قبل كلنگ خورده است كه براي اتمام آنها دو هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است.
وي با بيان اين كه استانداري اگر درراستاي خدمتگزاري به مردم نباشد من هيچ شاني براي آن قائل نيستم گفت: ما دقيقا در دل يك نقشه راه و يك مديريت استراتژيك در حال حركت هستيم و در استان بايد درراستاي يك مديريت استراتژيك و بر اساس برش استاني از اسناد بالادستي حركت كنيم .
صادقلو ادامه داد: ما دراستان بايد به سمت مديريت سيستمي و استراتژيك حركت كنيم و درداخل مديريت استرتژيك موضوع را به پيش ببريم.
استاندار در ادامه افزود: مشكل استان ما قبل از اين كه سخت افزاري باشد نرم افزاري است و بايد همه بيايند و به صورت خود داوطلبانه مشغول مسائل شوند و ايده و راهكار ارائه دهند.
وي بيان كرد: ما ۳۰ برنامه كاري را به عنوان اولويت استان انتخاب كرده ايم ولي اين اقدامات مستلزم داشتن منابع است كه به علت شرايط خاص استان ما در منابع بانكي و پايين بودن درآمد لازم است كه بخش خصوصي را در استان فعال كنيم و موانع را از راه او برداريم .
دراين نشست چند تن از اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي استان گلستان نقطه نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را با استاندار گلستان بيان كردند.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1346
  • کد خبر : 421