عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال، رونق توليد و توسعه از مطالبات مهم مردم است

استاندار گلستان:

اشتغال، رونق توليد و توسعه از مطالبات مهم مردم است

دکترحسن صادقلو گفت: امروز ايجاد اشتغال، رونق توليد و توسعه از اصلي ترين مطالبات مردم است كه مسوولان بايد جهت تحقق آن تلاش نمايند.

دكتر"حسن صادقلو" روز شنبه در آيين توديع و معارفه فرماندار قديم و جديد گنبدكاووس، گفت: خدمت به مردم و كسب رضايت آنان كه رضايت خداوند را به همراه دارد بايد توشه آخرت مسوولان باشد.
وي، تعامل و همكاري مسوولان با يكديگر و بهره گيري از همه ظرفيت ها را راهبرد اصلي در تحقق مطالبات مردم دانست و افزود: براي ايجاد اشتغال، رونق توليد و توسعه بايد با يك روح جمعي و در راستاي يك مديريت استراتژيك و منشور متفق حركت و جامعه را درمسير تحقق مطالبات اصلي مردم باز گردانيم.
دكتر صادقلو با رد برخي گمانه زني ها در تغيير فرمانداران استان گلستان و جناحي خواندن آن، اضافه كرد: جابجايي مديران تنها براساس ظرفيت هاي آنان صورت مي گيرد كه بايد تلاش كنيم اين فرهنگ در جامعه و در بين جريان هاي سياسي نهادينه شود.
 وي با بيان اينكه نبايد هر تغيير و جابجايي را با يك اصل و منطق خاص تحليل كرد، تصريح كرد: اگرچه فلسفه آيين توديع و معارفه در ظاهر تغيير مديران است اما در آموزه هاي ديني و انقلاب اسلامي فلسفه تغيير مسوول و مسووليت ها تنها درجهت خدمت بهتر به مردم تجلي پيدا مي كند.
استاندار گلستان همچنين با اشاره به ظرفيت هاي گنبدكاووس، گفت: ظرفيت هاي بالقوه بسيار زيادي درحوزه هاي مختلف اين شهرستان نهفته است كه بايد با يك برنامه ريزي اصولي آنها را به بالفعل تبديل نمود.
وي، پروژه راه آهن گرگان - گنبدكاووس - بجنورد - مشهد، تعريض محور گنبدكاووس - كلاله به بزرگراه و پيگيري منطقه آزاد تجاري اينچه برون را از پروژه هاي مهم شهرستان گنبدكاووس در مسير توسعه برشمرد و افزود: فرماندار جديد گنبدكاووس كه يك مدير عمراني و اجرايي است با اين نگاه انتخاب شده است.
دكتر صادقلو همچنين از قوميت هاي مختلف ساكن در گنبدكاووس بعنوان يك فرصت بسيار مهم در همگرايي و توسعه پايدار اين شهرستان نام برد و گفت: بايد از همه ظرفيت هاي اين شهرستان براي توسعه استفاده كرد.
وي بااشاره به تركيب 16 نفره شوراي تحول استان گلستان كه از كارشناسان و صاحب نظران اقوام و مذاهب مختلف تشكيل شده است، اضافه كرد: جلسات منطقه اي استاندار با مردم شهرستان هاي مختلف استان بعد از تعطيلات نوروز انجام خواهد شد.
در پايان اين آيين كه ائمه جمعه و مسوولان گنبدكاووس حضور داشتند، ضمن قدرداني از تلاش هاي "نورالله نوراللهي" فرماندار سابق اين شهرستان، "محمد حميدي" بعنوان سرپرست فرمانداري گنبدكاووس معرفي شد.

شهرستان گنبدكاووس بابيش از 325 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1234
  • کد خبر : 445