عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كار ثبت نام متقاضيان يارانه در گلستان با آرامش در حال انجام است

قائم مقام ستاد هدفمند كردن يارانه هاي گلستان گفت:

كار ثبت نام متقاضيان يارانه در گلستان با آرامش در حال انجام است

علی مرگدری گفت: كار ثبت نام متقاضيان دريافت يارانه در استان به آرامي و در آرامش كامل در حال انجام است.

"علي مرگدري " يكشنبه شب در سومين جلسه اين ستاد از آغاز نام نويسي متقاضيان تاكنون افزود: مسئولان و اعضاي اين ستاد بايد كنترل و نظارت دقيقي بر بازار به خصوص قيمت ها داشته باشند، تا فرصت سوء استفاده فراهم نشود.

به گفته وي، برخي از مردم طي اين مدت نام نويسي، به رغم اطلاع رساني هاي ما از سايت هاي خبري و رسانه ملي (اعم از بخش ديداري يا شنيداري) باز هم سوالات تكراري مطرح مي كنند كه تقاضا داريم مردم به اين اطلاعيه ها به دقت گوش دهند تا مشكلي در روند نام نويسي نداشته باشند.
وي گفت: يكي از مشكلاتي كه در روزهاي قبل مطرح شد بحث نيروهاي مسلح و عدم ثبت اطلاعات آنان بود كه با پيگيري هاي مجدانه با تهران و ستاد مركزي، اين مشكل برطرف شده است.
وي ادامه داد: از ديگر مباحثي كه مردم مطرح كرده اند عدم دريافت كد چهار رقمي پيگيري مي باشد كه با هماهنگي ستاد مركزي، اعلام شد كساني كه پس از گذراندن مراحل چهارگانه ثبت نام به آنان از طريق سيستم پيام مي دهد كه ثبت نام شما با موفقيت به ثبت رسيد، مشكلي براي دريافت پيامك كد چهار رقمي ندارند، مگر آن كه شماره تلفن همراه خود را اشتباه وارد كرده باشند كه اين افراد طي مدت 72 ساعت مي توانند با سامانه 111 تماس بگيرند و مشكل را برطرف نمايند.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار افزود: كساني كه در ويرايش ثبت نام مشكل دارند و مي خواهند اين كار را انجام دهند، در طول ايام ثبت نام و حتي در روزهاي 30 و 31 فروردين امكان ويرايش براي آنان وجود نخواهد داشت كه سازمان هدفمندسازي يارانه ها در ارديبهشت ماه زماني را براي ويرايش اعلام خواهد نمود.
مرگدري در خصوص اين كه برخي افراد اطلاعات درست را ثبت مي كنند، اما جواب منفي از سايت دريافت مي كنند، گفت: اين دسته از افراد بايد در ابتدا با مراجعه به بانك شماره حساب دريافت يارانه خود را يك بار ديگر چك نمايند و اگر مجدد نتوانستند نام نويسي نمايند به دفاتر پليس 10+ و يا دفاتر پيشخوان دولت مراجعه نمايند.
وي تاكيد كرد: تاكنون همكاري و مساعدت دستگاه هاي ذيربط مناسب بوده و مشكل خاصي در سطح شهرستان ها نداشته ايم، اما برخي مشكلات در خصوص قيمت ها در روستاها و يك مورد شكايت در يكي از شهرهاي شرق استان داشته ايم كه تقاضا داريم متوليان اين امر به طور جدي وارد اين مسئله شوند و موضوع را پيگيري و حل نمايند.
به گفته مرگدري، در روستاهايي كه بناست با سيستم آفلاين كار انجام شود، نماينده فرماندار بايد به طور كامل حضور داشته باشد و بررسي نمايد تا همه روستاييان كه تمايل به نام نويسي دارند اقدام كرده باشند و كد چهار رقمي نيز به آنان داده شود.
وي اظهار كرد: دولت در راستاي ثابت كردن حسن نيت خود به آن دسته از افرادي كه نام نويسي نمي كنند و به عبارت ديگر در گروه انصراف دهندگان قرار مي گيرند، اقدام به بيمه همگاني آن دسته از افرادي كه در گروه بيمه نيستند، كند و از سوي ديگر منابع مالي خوبي را از طريق طرح هاي يارانه ها به بخش توليدكنندگان در طرح هاي اقتصادي به خصوص صنعتي بدهد.
قائم مقام ستاد هدفمند كردن يارانه هاي گلستان افزود: شايد در ادامه مسير اجراي طرح، سودجويان بخواهند به كارهاي خود ادامه دهند كه متوليان امر بايد مراقبت و كنترل را بيشتر از گذشته كرده و به كارهاي خود شدت دهند.
در استان گلستان حدود يك هزار مركز و در هر مركز چند سرور فعال به صورت ۲۴ ساعته كار ثبت نام از متقاضيان دريافت يارانه نقدي را انجام مي دهند.

تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1918
  • کد خبر : 490