عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور اهل تسنن در استان گلستان يك فرصت و ظرفيت بزرگ محسوب مي شود

طهماسبی:

حضور اهل تسنن در استان گلستان يك فرصت و ظرفيت بزرگ محسوب مي شود

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت : حضور اهل تسنن در استان گلستان و كل كشور يك فرصت و ظرفيت بزرگ محسوب مي شود.

 "علي اصغر طهماسبي" در جلسه كميسيون فرق و مذاهب استان با بيان اينكه بيش از ۳۳ درصد از جمعيت استان گلستان را برادران و خواهران اهل سنت تشكيل مي دهند، اظهار داشت: در طول ۳۵ سالي كه از عمر پر بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي گذشته، امام راحل و مقام معظم رهبري اساس جامعه اسلامي را بر پايه وحدت بين اقوام و مذاهب بنا نهاده اند.

 وي يادآور شد: متأسفانه در گذشته فرهنگ و بدعتهاي غلطي در جامعه وجود داشت كه توطئه استكبار جهاني بود و با هدف ايجاد تفرقه بين امت مسلمان صورت مي گرفت و در اين بين عده اي از مردم با انجام يكسري از آيين هاي به ظاهر مذهبي آب را در آسياب دشمن مي ريختند.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ادامه داد: مقام معظم رهبري همواره پيرامون اين مسأله دغدغه داشته اند و حتي در ديداري كه با مداحان و مديحه سرايان اهل بيت داشتند بر اجتناب از هرگونه بيان تفرقه برانگيز تأكيد كرده اند.

 وي با بيان اينكه اسلام ناب محمدي(ص) مخالف هرگونه افراطي گري است ، بيان داشت: آنچه كه امروز در برخي از كشورهاي منطقه اتفاق مي افتد و جنايات دردناكي كه توسط گروههاي تكفيري و سلفي رخ مي دهد برگرفته از تفكر وهابيت است كه توسط دول استعمارگر و استكباري به خورد يكسري افراد جاهل داده اند تا با نام اسلام و ثواب الهي دست به قتل و غارت، تجاوز، بريدن سر انسانها و فجيع ترين جنايات تاريخ بزنند.

 طهماسبي خاطرنشان كرد: اگر امروز جمهوري اسلامي ايران از اقتدار بالايي در جهان و منطقه برخوردار است به دليل وحدت و يكپارچگي همه اقوام و مذاهب است كه برادرانه در كنار هم زندگي مي كنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان در پايان گفت: همه ما مسلمان و داراي يك كتاب و پيامبر هستيم و همه در يك كشور و زير يك پرچم زندگي مي كنيم بنابراين بايد از تمامي ظرفيتهاي كشور كه شامل اقوام و مذاهب نيز مي شود، در جهت پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي بهره ببريم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1932
  • کد خبر : 870