عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مناسبتهاي مذهبي تنها به محرم و صفر خلاصه نشود

معاون استاندار:

مناسبتهاي مذهبي تنها به محرم و صفر خلاصه نشود

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: مناسبتهاي مذهبي در نظام مقدس جمهوري اسلامي كه برآمده از همين ايام و مناسبتهاست يك فرصت است و تنها نبايد به محرم و صفر خلاصه شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: مناسبتهاي مذهبي در نظام مقدس جمهوري اسلامي كه برآمده از همين ايام و مناسبتهاست يك فرصت است و تنها نبايد به محرم و صفر خلاصه شود.
"علي اصغر طهماسبي" در جلسه ساماندهي شئون فرهنگي استان اظهار داشت: شروع و نقطه آغاز نهضت انقلاب اسلامي به پرچمداري امام راحل، از همين مناسبتها و ايام سوگواري ائمه اطهار بود امروز ما وظيفه داريم كه نگذاريم خداي نكرده اين مناسبتها در يك نظام اسلامي مغفول بماند.
وي مناسبتهاي مذهبي را از معروفات نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و خاطر نشان كرد: بايد همه تلاش كنيم تا اين معروفات در كشور ما نهادينه شود و اين رسالتي است كه نقش رسانه و بويژه صدا و سيما در احساء آن بسيار پررنگ است و بايد در اين ايام اطلاع رساني و فرهنگسازي مناسبي پيرامون اين مناسبتها صورت گيرد.
معاون استاندار با تأكيد بر اهميت برگزاري يادواره شهدا افزود: برگزاري يادواره هاي شهدا نمي گذارد كه انقلاب اسلامي به انحراف برود و خون شهيدي بي ثمر بماند و چه بهتر است كه اين يادواره ها در ايام شهادت و وفات ائمه اطهار و معصومين صورت بگيرد تا اثرگزاري و مخاطبان بيشتري داشته باشد.
وي در ادامه بيان كرد: بايد همه آحاد جامعه و مسئولين، به تقويت وفاق و وحدت ملي اهتمام بورزيم و با كنار نهادن اختلافات، از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي، آرمانهاي امام، خون شهدا و ولايت مطلقه فقيه، دفاع كنيم.
طهماسبي با اشاره به عوامل تهديد كننده بيروني گفت: بايد نسبت به عوامل تهديد كننده بيروني كه با تفرقه افكني و تقابل فرهنگها به دنبال ايجاد فتنه در چهارچوب اهداف شوم دشمنان نظام هستند چاره انديشي كرد بويژه در استان گلستان كه با تنوع قوميتي مواجه ايم و بخش اعظمي از جمعيت استان را عزيزان اهل سنت تشكيل مي دهند.
وي با تأكيد بر تلاش در جهت جلب مشاركت سازنده كليه اقشار جامعه بيان داشت: صدا و سيما مي تواند نقطه نظرات مردم ، پيرامون مسائل و مناسبتهاي مذهبي را در قالب راه اندازي يك سامانه پيامكي دريافت كند تا ما بتوانيم با جمع بندي اين نقطه نظرات در سياست گذاري هاي استاني از نظرات ارزشمند مردم نيز بهره مند شويم.
معاون سياسي امنيتي استاندار در پايان بر ضرورت توجه به جانمايي بنرهاي متناسب با ايام و مناسبتهاي مذهبي و ملي در سطح شهرها اظهار داشت: بايد در اين جلسات از رؤساي شوراي شهر ، و رياست شوراي استان هم دعوت صورت گيرد تا مشكلات موجود مرتفع شده و شأن مناسبتهاي مذهبي نيز در نصب بنر رعايت شود.


تأیید کننده خبر : احسان قریب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1252
  • کد خبر : 315