عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید 20 موضوع اصلی استان در حفظ حقوق بیت المال انتخاب شود

استاندار گلستان در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ؛

باید 20 موضوع اصلی استان در حفظ حقوق بیت المال انتخاب شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

باید 20 موضوع اصلی استان در حفظ حقوق بیت المال انتخاب شود

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت دفاع از حقوق مردم اظهار کرد: باید 20 موضوع مهم و اصلی استان در راستای حفظ حقوق بیت المال انتخاب و پس از بررسی پیرامون آن به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در چهل و پنجمین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان گلستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، تصریح کرد: بیت المال مسئله ای بسیار حساس است که خداوند هم با دیدی خاص به آن می نگرد، پس به همین دلیل در معرض تصمیمی مهم قرار داریم.

وی با بیان اینکه موضوعات پرداخته شده در جلسات پیشین این شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: باید تلاش شود با نقشه راهی مشخص به مسائلی که جامعیت دارند توجه شود و کمتر به مسائل مستحدثه پرداخته شود.

وی نتایج این جلسات را مهم و سهمگین دانست و افزود: دستور العمل های بالادستی و قوانینی که به استان ها ابلاغ می شود باید انعطاف برش منطقه ای را داشته باشد تا بتوان به همه جای استان آن را تسری داد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مشکل بسیاری از روستائیان سند است، گفت: برخی چیزهایی که برای روستاها می خواهیم با ادبیات روستا سازگاری ندارد، به همین جهت باید مشوق هایی برای سهل سازی اقدامات در نظر گرفت تا روستاها به سمت سند گرایش پیدا کنند.

دکتر صادقلو با تاکید بر اهمیت آزادسازی حریم رودخانه ها، یادآور شد: ساخت و ساز در حریم رودخانه ها تخریب و حادثه ها را به دنبال دارد و همه باید ضمن آگاه سازی ، حفظ حریم رودخانه ها را جدی بگیرند.

همچنین در این جلسه که باحضور رئیس کل دادگستری استان و دیگر مدیران ارشد استانی همراه بود موضوع ساماندهی حریم رودخانه زیارت و دیواره سازی در مسیر آن مطرح شد که استاندار گلستان اظهار کرد: اگر مشوق های مناسبی برای مردم تعریف شود آنها در برنامه دیواره سازی جهت حفظ حریم رودخانه همکاری خواهند کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را پیرامون مباحث جلسه همچون طرح شمیم(شبکه مدیریت یکپارچه ملک)، طرح نقشه برداری کاداستر، ساخت و سازهای غیرمجاز ارائه کردند.

باید 20 موضوع اصلی استان در حفظ حقوق بیت المال انتخاب شود

 

باید 20 موضوع اصلی استان در حفظ حقوق بیت المال انتخاب شود

 

باید 20 موضوع اصلی استان در حفظ حقوق بیت المال انتخاب شود

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .