عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بی‌تعهدی و بدعهدی آمریکا حقانیت ایران را به جهانیان ثابت کرد

استاندار گلستان در همایش اسوه های صبوری؛

بی‌تعهدی و بدعهدی آمریکا حقانیت ایران را به جهانیان ثابت کرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

 

بی‌تعهدی و بدعهدی آمریکا حقانیت ایران را به جهانیان ثابت کرد

 

استاندار گلستان با اشاره به برجام و خروج آمریکا از آن اظهار کرد: با این پایبندی ایران به برجام و بی‌تعهدی و بدعهدی آمریکا حقانیت ایران که قبلا کسی آن را قبول نداشت به جهانیان به خصوص متحدان آمریکا ثابت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، سید مناف هاشمی ظهر امروز یکشنبه 4 شهریور در همایش اسوه‌های صبوری به مناسبت روز بین المللی یادبود و گرامیداشت قربانیان تروریسم با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و خانم ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، تصریح کرد: این همایش در زمانی که مقارن با شهادت 2 شهید بزرگوار رجایی و باهنر افرادی که خود قربانی ترور بودند است، این را نشان می‌دهد که کشور ما خود بزرگترین قربانی تروریسم است.
استاندار گلستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را چه در زمینه ترور و چه در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، گفت: ما در کشور ۱۷ هزار شهید ترورر داریم که استان گلستان قدمگاه ۱۸ شهید مدافع حرم و ۲۱۱ شهید در حوزه ترور است.
وی اظهار کرد: امروز کسانی که ادعای مبارزه با تروریسم دارند و برخی از کشورهای مسلمان را هم تروریست می شناسند، اگر صبغه و عقبه آن ها را بررسی کنیم می بینیم که تروریست واقعی آن ها هستند.
استاندار گلستان تصریح کرد: کشورهای اسرائیل و آمریکا در صدر کشورهای تروریستی دنیا هستند و ایران همواره قربانی تروریسم بوده است.
وی افزود: دشمنان همواره ایران را متهم به تروریستی بودن می کند اما این امر واقعیت ندارد و این ها بهانه های دشمن است تا آن ها برخی از کشورها از جمله ایران را تحت فشار قرار دهند.
وی اظهار کرد: تلاش های دشمن در حوزه نظامی در این سال ها کارساز نبوده و در زمینه شکاف بین نسلی و اقوام هم توفیقی نداشتند، بنابراین درصدد ایجاد نارضایتی اقتصادی در جامعه هستند.
هاشمی با بیان این که حقانیت ایران در برجام مشخص شد، ادامه داد: با مذاکره با 6 کشور ابرقدرت جهان امتیازات بزرگی گرفتیم و تا زمانی که آمریکا به تعهداتش پایپند بود ما هم در برجام بودیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن از اقتدار ایران می هراسد آن ها تحمل اقتدار ایران را ندارند و حقانیت ایران در دنیا با برجام ثابت شد.
وی با بیان این که آمریکا با این کار اعتبار جهانی خود را از دست می دهد، اذعان کرد: امروز زمان وحدت ما است و ایران باید نماد وحدت و همدلی کشورهای همجوار و مسلمان باشد.

 

بی‌تعهدی و بدعهدی آمریکا حقانیت ایران را به جهانیان ثابت کرد

 

 

 

بی‌تعهدی و بدعهدی آمریکا حقانیت ایران را به جهانیان ثابت کرد

 

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .