عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان در راهپیمایی محکومیت عهدشکنی های امریکا حضور یافت


استاندار گلستان در راهپیمایی محکومیت عهدشکنی های امریکا حضور یافت

استاندار گلستان در راهپیمایی محکومیت عهدشکنی های امریکا حضور یافت

استاندار گلستان همراه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و مردم غیرتمند پس از برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه (21 اردیبهشت) در راهپیمایی محکومیت عهد شکنی های ایالات متحده آمریکا خصوصاً خروج رئیس جمهوری این کشور از برجام حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در این راهپیمایی با اشاره به خصومت ها و دشمنی های امریکا ،اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره شاهد دشمنی های امریکا بوده است .
وی گفت: امروز نیز رئیس جمهور آمریکا نشان داد که علی رغم تمام همکاری های ایران در موضوع برجام ، بر اصول این توافق نامه بین المللی متعهد نیست و روند عهد شکنی ها را ادامه می دهد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید یقیناً آنگونه که شایسته است در سایه راهنمایی های داهیانه مقام معظم رهبری با این تصمیم برخورد خواهد کرد و به هیچ عنوان از احقاق حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.
لازم به ذکر مردم غیور و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران پس از نماز سیاسی عبادی جمعه 21 اردیبهشت در خیابان ها حاضر شدند و همصدا با هم خروج امریکا از برجام را محکوم کردند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .