عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کردکوی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان


دیدار فرماندار کردکوی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

دیدار فرماندار کردکوی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

 در ديدار فرماندار شهرستان کردکوی با رئیس هیئت مدیره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي گلستان، وضعيت آب شرب روستاهای اين شهرستان مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار استان گلستان در این دیدار که در محل این شرکت برگزار گردید مهندس شکیبافر گزارش مبسوطی از روند پروژه های درحال اجرای شهرستان ارائه کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان اظهار داشت: با توجه به تغییر شرایط اقلیمی و کاهش نزولات جوی و سطح آب های زیرزمینی و دبی چاه ها و چشمه ها، استفاده از آب شرب برای مصارف غیرضروری و کشاورزی ازسوی مشترکین، از دلایلی است که موجب شده است امسال مشکل کم آبی با افت فشار آب را داشته باشیم

وی تصریح کرد: با شروع فصل گرما و افزايش دما معضل كمبود آب جدي است و در خصوص مصرف بهينه آب بايد فرهنگ سازي انجام شود.

وی مدیریت مصرف و صرفه جویی را بزرگترین حمایت برای عبور از بحران کم آبی در فصل گرما عنوان کرد و افزود : خدمت رسانی به جامعه زحمتکش روستایی افتخاری بس عظیم برای ما بوده که مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

در ادامه فرماندارشهرستان کردکوی ضمن تقدیر از مهندس شکیبافر و مجموعه شرکت آبفار استان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی ،و تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی به روستاها و رفع مشکلات آب شرب روستاها تاکید کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .