عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرآب وفاضلاب روستایی بافرماندارعلی آباد کتول


دیدارمدیرآب وفاضلاب روستایی بافرماندارعلی آباد کتول

دیدارمدیرآب وفاضلاب روستایی بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،سبزه مدیرآب وفاضلاب روستایی،ملک حسینی بخشدارمرکزی درخصوص مشکلات آب درروستاها بااحمدتجری مفرد فرماندارشهرستان دیداروگفتگو کردند.

در ادامه فرماندارشهرستان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی،و تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی به روستاها و رفع مشکلات آب شرب روستاها تاکید کرد.

احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان یکی ازمهمترین راهکار های جلو گیری ازهدررفتن آب را، برنامه ریزی و مدیریت الگوی مصرف در حوزه های صنعت ، کشاورزی و شرب عنوان نمود .

وی بر فرهنگ‌سازی و آموزش رسانه‌ها و مسئولان در خصوص مصرف بهینه آب به ویژه در مناطق روستایی تاکید کرد.

درپایان فرماندار مدیریت مصرف و صرفه جویی را بزرگترین حمایت برای عبور از بحران کم آبی در فصل گرما عنوان کرد و افزود : خدمت رسانی به جامعه زحمتکش روستایی افتخاری بس عظیم برای ما بوده که مجموعه شرکت با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 سبزه مدیرشرکت آب وفاضلاب روستایی اظهار داشت: با توجه به تغییر شرایط اقلیمی و کاهش نزولات جوی و سطح آب های زیرزمینی و دبی چاه ها و چشمه ها، استفاده از آب شرب برای مصارف غیرضروری و کشاورزی ازسوی مشترکین، از دلایلی است که موجب شده است امسال مشکل کم آبی با افت فشار آب را داشته باشیم

وی تصریح کرد: با شروع فصل گرما و افزايش دما معضل كمبود آب جدي است و در خصوص مصرف بهينه آب بايد فرهنگ سازي انجام شود.

وی افزود : خدمت رسانی به جامعه زحمتکش روستایی افتخاری بس عظیم برای ما بوده که مجموعه شرکت با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .