عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی


نشست مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی

نشست مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی

مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با حضوردر فرمانداری شهرستان گنبد کاووس با نماینده مردم این شهرستان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه ، بخشدارن و دهیاران روستاهای این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ،  مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل این شرکت در ابتدا گزارش مبسوطی از روند پروژه های آبرسانی روستایی در حال اجرای شهرستان گنبد کاووس را ایراد نمودند.

 در ادامه ایشان با بيان اينكه با شروع فصل گرما و افزايش دما معضل كمبود آب جدي است و در خصوص مصرف بهينه آب بايد به فرهنگ سازي انجام شود.

وی در  این نشست مهندس طیار نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت :این شهرستان با مشكل كمبود آب مواجه است و ممكن است در تابستان بيشتر با مشكل كمبود آب مواجه شويم.

وی فرسودگي لوله هاي آب را در هدر رفت آب شرب خانگي مهم بر شمرد و آن را در افزايش مصرف موثر دانست.

در ادامه مهندس عبدالقدیر کریمی فرماندار شهرستان گنبد کاووس ضمن تقدیر از مهندس شکیبافر و مجموعه شرکت آبفار استان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی ،در خصوص اجرای طرحهای آبرسانی به روستاهای فاقد آب سالم و بهداشتی و رفع مشکلات روستاهای شهرستان گنبد کاووس تاکید نمودند.

در پایان  این جلسه  بخشداران و دهیاران سوالات و مسائل در حوزه آبرسانی به روستاهای این شهرستان را بیان نمودند  و مهندس شکیبافر با سعه ی صدر مسائل مطرح شده را پاسخ دادند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .