عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداران نمونه گلستان با حضور معاون استاندار تقدير شدند


راهداران نمونه گلستان با حضور معاون استاندار تقدير شدند

راهداران نمونه گلستان با حضور معاون استاندار تقدير شدند

همزمان با اول دي ماه روز راهدار و با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان از 8 راهدار نمونه استان در سال 94 تجليل بعمل آمد.

به گزارش روز سه شنبه اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان،"رمضانعلي نظري" از علي آباد كتول، "انا دردي امانزاده سيد" از گرگان، "ايوب قلي راد دوجي" از مراوه تپه، "حمزه غلامي نيا" از كردكوي، "اسمعيل رستمي" از كلاله، "علي سنچولي" از گنبدكاووس،"حسين حسيني" از مينودشت و "اسماعيل فراهي" از بندرتركمن به عنوان راهداران نمونه اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در سال 94 معرفي شدند.

معاون عمراني استانداري گلستان در اين آيين با تبريك روز راهدار و هفته حمل و نقل و رانندگان، گفت: نامگذاري اين روز بيانگر ارزش گذاري و نگاه ويژه دولت به خدمات شبانه روزي راهداران در طول ايام سرد سال است.

مهندس" رضا مروتي" افزود: استان گلستان با وجود پنج هزار كيلومتر راه، سهم خوبي در راه هاي كشور دارد و قطعا هموطنان و هم استاني هاي ما نگاه ويژه اي متناسب با زحمات راهداران در پاسداري از اين سرمايه عظيم نهفته در درون استان، دارند.

وي با اشاره به اينكه اميد است با پيشرفت فناوري هاي روز دنيا، شرايط كاري راهداران به گونه اي فراهم شود كه با امنيت جاني بيشتر به خدمات رساني مطلوب بپردازند، گفت: كمبود امكانات و منابع مالي موجود سبب كوتاهي و غفلت شما راهداران و عوامل راهداري از كار نشده و توانسته ايد روحيه نشاط را به چاشني كار خود اضافه كنيد.

معاون استاندار گلستان به نمايندگي از دكتر صادقلو استاندار معزز و مردم استان، از تلاش شبانه روزي راهداران و عوامل راهداري استان قدرداني كرد و اظهارداشت: قائل به اين هستيم كه تلاش هاي مالي دستگاههاي مرتبط و مجموعه وزارت راه و شهرسازي براي تامين امكانات فني مورد نظر به كار گرفته مي شود و اقدامات انجام شده راه و شهرسازي در طول دو سال فعاليت دولت تدبير و اميد نيز، ستودني است.

*** حمل و نقل يكي از شاخصه هاي توسعه اقتصادي دنياست

مروتي، شاخصه حمل و نقل را يكي از شاخصه هاي توسعه اقتصادي دنيا برشمرد و گفت: سرمايه هاي هنگفتي در اين مقوله شكل گرفته و پاسداشت آن جزو وظايف همگاني مردم است.

به گفته وي، مردم نيز مقررات راهنمايي و رانندگي را كه راهداري در ايام سرد سال بر آن تاكيد دارد، رعايت مي كنند و زحمات اين قشر از ديدگان عموم مردم پنهان نخواهد ماند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان نيز در سخنان كوتاهي با تبريك روز راهدار و هفته حمل و نقل و رانندگان، گفت: اتفاق ميمون روز راهدار به پاس زحمات شبانه روزي بخشي از بدنه وزارت راه و شهرسازي است تا جاده ها در طول سال بويژه فصول سرد سال ايمن باشند و مورد استفاده مردم و كاربران قرار گيرد.

مهندس "علي بخش رستمي" افزود: روز راهدار در حقيقت فرصتي است براي تقدير از كساني كه بي ريا و خالصانه با شرايط سخت و دشوار به امر ايمن سازي جاده ها مي پردازند تا در طول شبانه روز تردد در شريان هاي حياتي كشور برقرار باشد و حمل و نقل متوقف نشود.

در اين آيين، روساي ستادي و شهرستاني راه و شهرسازي، فرمانده پليس راه و دستگاههاي امدادي و خدماتي استان نيز حضور داشتند.

26 آذرماه لغايت يكم دي ماه به عنوان هفته حمل و نقل و رانندگان و روز راهدار نامگذاري شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .