عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداران نمونه كشوري و استاني گلستان در روز راهدار تقدير شدند


راهداران نمونه كشوري و استاني گلستان در روز راهدار تقدير شدند

راهداران نمونه كشوري و استاني گلستان در روز راهدار تقدير شدند

همزمان با يكم دي ماه روز راهدار و در آخرين روز از هفته حمل و نقل و راهداري، از هفت راهدار نمونه كشوري و استاني گلستان در سال 93 طي مراسمي قدرداني به عمل آمد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، در اين مراسم كه با حضور معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان گنبد كاووس و مسوولان راهداري، راهسازي، روساي ادارات ستادي و شهرستاني، كارشناسان و بخش هاي مختلف اداره كل راه و شهرسازي استان در اداره راه و شهرسازي گنبدكاووس برگزار شد، از "علي قرباني" راهدار نمونه شهرستان مراوه تپه،"رضا رسول آبادي" راهدار نمونه شهرستان علي آباد و "رمضانعلي خادمي"راهدار نمونه شهرستان بندرتركمن تقدير شد.

همچنين، "اسماعيل شريعتي پور" راهدار نمونه شهرستان گرگان، "مسيب پنجه كوبي" راهدار نمونه شهرستان كلاله، "عظيم هلاكو" راهدار نمونه شهرستان مينودشت و "ستار بيك محمدي" راهدار نمونه شهرستان گنبدكاووس در سال 93 بودند كه در اين مراسم مورد تجليل قرار گرفتند.

پشتكار، مهارت، حفظ و نگهداري اموال دولتي، وجدان و انضباط كاري، رسيدگي ويژه به دستگاه تحويلي، وقت شناسي، حضور در اداره بيش از ساعات اداري، پيگيري و حضور بموقع در موارد بحراني، بخشي از معيارهاي انتخاب راهدار نمونه بوده است.

همچنين، پيگيري و انجام صحيح امور محوله، رعايت شئونات اسلامي، سخت كوش بودن و آماده باش در تمام شرايط بحراني و حضور در محل كار و همپاي رئيس اداره از شاخص هاي ديگر ارزيابي راهداران نمونه در سال 93 بيان شده است.

براساس اين گزارش، "رضا رسول آبادي" راهدار نمونه شهرستان علي آباد به عنوان يكي از راهداران نمونه كشور در سال 93 نيز انتخاب شد و در آييني كه به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداري با حضور وزير راه و شهرسازي، رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي، مديران كل راه و شهرسازي استان ها و ساير مسوولان و دست اندركاران مرتبط با اين بخش در تهران برگزار شد، از وي قدرداني به عمل آمد.

26 آذر تا يكم دي ماه به عنوان هفته حمل و نقل و راهداري نامگذاري شده است.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .