عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز راهدار نمادي از سراسر تلاش راهداران براي خدمت به مردم است

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان:

روز راهدار نمادي از سراسر تلاش راهداران براي خدمت به مردم است

روز راهدار نمادي از سراسر تلاش راهداران براي خدمت به مردم است

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان، يكم دي ماه روز راهدار را به عنوان نمادي از سراسر سختي ها و تلاش مجموعه راهداران استان در گرماي تابستان و سرماي سوزناك زمستان براي خدمت به مردم بيان كرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در پنجمين جلسه شوراي راهداري اين اداره كل كه به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداري در اداره راه و شهرسازي شهرستان گنبدكاووس برگزار شد، گفت: اين روز فرصتي براي تجليل از فعالان عرصه اي است كه شبانه روز براي آرامش مردم و كاربران سطح جاده ها بويژه مناطق كوهستاني و صعب العبور استان در تلاشند.

به گفته وي، اگرچه فعاليت هاي راهداري زمستانه از دو ماه قبل با شروع سرماي هوا و با اعزام اكيپ هاي راهداري اداره كل در سطح راه ها بويژه مناطق كوهستاني استان، آغاز شده اما يكم دي ماه، فرصتي براي به تصوير كشيدن گوشه اي از زحمات راهداران به مردم و قدرداني از تلاش و صبوري اين عزيزان مي باشد.

مصدقي در ادامه به قرائت پيام تبريك رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به مناسبت اين روز، پرداخت و گفت: در هفته حمل و نقل و راهداري، برنامه هاي متنوعي در سطح كشور اجرا شده است.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان خاطر نشان كرد: براساس تاكيد وزير راه و شهرسازي بايد به سمت مدرنيزه كردن فعاليت هاي راهداري به پيش رويم.

مصدقي، به همين منظور، خواهان ارائه نظرات و پيشنهادات مسوولان و كارشناسان مرتبط براي اجراي هر چه بهتر اين مساله در استان شد.

از تاكيدات ديگر مدير راه و شهرسازي گلستان، بازسازي ماشين آلات راهداري متوقف و تجهيز ماشين آلات راهداري به آرم و هماهنگي براي پوشش زمستاني راهداران بود.

فرماندار ويژه شهرستان گنبدكاووس نيز در اين جلسه، گفت: هدف اينجانب از شركت در جلسه، عرض خسته نباشيد و تبريك ايام به شما فرشتگان نجات جاده ها بوده كه در شرايط سخت بويژه در سرماي زمستان در راه خدمت به مردم تلاش مي كنيد.

"محمد حميدي" با اظهار اينكه خدمات راهداران و عوامل راهداري مورد رضايت خداوند متعال قرار گيرد، گفت: بخوبي به مشكلات اين بخش از جمله منابع مالي محدود و دستگاههاي با عمر بالا، واقفيم كه به دليل وضعت اعتباري نامناسب، جوابگوي حل تمام مسايل نيستيم اما در دستور كار مديران ارشد استاني قرار گرفته است.

وي ادامه داد: انتظار و توقع ما از مجموعه اين است كه همچون گذشته با تجربه خود براي خدمات رساني بهتر در جاده ها تلاش داشته باشند.

در پايان اين جلسه، ماشين آلات راهداري استان به طور نمادين در بزرگراه گنبد – آزادشهر رژه رفتند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .