عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با کارکنان ستادی


نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با کارکنان ستادی

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با کارکنان ستادی

به گزارش روابط عمومی نشست صمیمی مدیرعامل شرکت اب وفاضلاب استان گلستان همزمان با 15دیماه سالگرد تشکیل این شرکت با کارکنان ستادی برگزار شد.

مهندس محمد هادی رحمتی در این نشست طی سخنانی اظهار داشت خدمت رسانی و کارکردن در شرکت آب وفاضلاب از حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که پرسنل آن وظیفه خطیر آبرسانی را به صورت شبانه روزی به دوش می کشند.

وی به برنامه ریزی برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه صنعت آب وفاضلاب از طریق ایجاد همدلی و وحدت رویه بین همکاران اشاره کرد و گفت : باید تلاش کنیم تا از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در جهت ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم بهترین بهره را ببریم.

رحمتی با بیان این مطلب که ظرفیت های خوبی در بخش درآمدهای جاری شرکت بوجود آمده خاطرنشان کرد درآمدهای شرکت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که لازم است مدیران با جدیت بیشتر هزینه های جاری را کنترل نموده و با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری به افزایش ظرفیت درآمدی شرکت در آینده تلاش کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مشترکین در سالجاری خاطرنشان کرد خوشبختانه کارهای خوبی در راستای افزایش درآمدی در این حوزه انجام شده که این حرکت باید همچنان تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد با توجه به افزایش تعرفه های آب شرب شهری از ابتدای مهرماه سالجاری همکاران باید تلاش کنند از تمام ظرفیت ها برای وصول مطالبات در حوزه مشترکین استفاده نمایند.

محمد هادی رحمتی با اشاره به وظیفه مندی شرکت آب وفاضلاب استان گفت : می بایست با تمام توان خود بتوانیم خدمات مطلوبی را در اختیار مشترکین قراردهیم که خوشبختانه این پتانسیل در تک تک همکاران وجود دارد.

وی افزود با توجه به مشکلات مالی و بدهی های شرکت در سنوات گذشته که بر دوش ما سنگینی می کند گفت همه همکاران از هزینه های غیر ضرور جداً خودداری نمایند.

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و هریک از همکاران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مدرعامل شرکت هم به سوالات آنها پاسخ مناسب ارائه دادند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 868
  • کد خبر : 16040