عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از محل درآمدهای تبصره 3 اجرای طرح های آبرسانی به شهر کلاله تسریع می گردد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

از محل درآمدهای تبصره 3 اجرای طرح های آبرسانی به شهر کلاله تسریع می گردد

از محل درآمدهای تبصره 3 اجرای طرح های آبرسانی به شهر کلاله تسریع می گردد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در نشست صمیمی با برزگر فرماندار شهرستان کلاله گفت: اجرای طرح های آبرسانی شهرستان کلاله از محل درآمدهای تبصره 3 شتاب بیشتری خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای شهری استان گلستان مهندس محمد هادی رحمتی افزود با بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرک های حقانی ، نیروی انتظامی و بلوار شعرا شهرستان کلاله شاهدارتقاء وضعیت آبرسانی شهروندان در شهر کلاله خواهیم بود.که این پروژه های از محل درآمدهای تبصره 3 تامین اعتبار گردیده است .

وی طول خط انتقال طرح آبرسانی  به شهرکهای مذکور را بیش از  6 هزار متر با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از محل درآمد تبصره 3 آب بهاء بیان نمود و افزود در حال حاضراین پروژه  40 درصد  پیشرفت فیزیکی داشته است که پیش بینی می گردد با توجه به تلاش و  همت همکاران پروژه مذکوز زودتر از زمان برنامه ریزی شده  به بهره برداری برسد.

وی همچنین تصریح کرد به منظور آبرسانی مطلوب و پایدار به شهروندان کلاله  حفر 2 حلقه چاه آب با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو 400 ملیون تومان از محل  درآمدهای تبصره 3 برای جبران کمبود بخشی از آب شرب در دستور کار سال جاری قرار گرفته است که اقدامات اولیه و مجوز های لازم جهت اجرا آن اخذ شده و امیدواریم با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن هر چه سریعتر آغاز شود.

درپایان این جلسه فرماندار شهرستان کلاله ضمن قدردانی از مساعدت مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان و پیگیری های مستمر مدیرامور آب وفاضلاب منطقه کلاله درخصوص  اقدامات انجام شده در 4 سال گذشته خواستار ادامه روند فعلی خدمات رسانی  مطلوب به شهروندان کلاله شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 544
  • کد خبر : 33221